احضار محسن مسلمان به کمیته اخلاق برای قلیان کشیدن
مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مشکل محسن مسلمان فقط فنی است گفت: انتظاری که از این بازیکن می‌رفت اصلاً برآورده نشده است و تکلیف او سه‌شنبه مشخص خواهد شد

مسلمان از ذوب آهن اخراج نشده است

مجید حاج‌رسولی‌ها درباره اینکه گفته می‌شود محسن مسلمان از تیم فوتبال ذوب‌آهن اخراج شده، گفت: اینکه مسلمان اخراج شده، شایعه‌ای است که در فضای مجازی پیچیده است. اصلاً اینطور نیست و این موضوع صحت ندارد. مسلمان فقط مشکلات فنی دارد و در تمرینات فعالیت مناسبی ندارد و با دل و جان تمرین نمی‌کند. بحث مسلمان فقط مشکل فنی است.

وی با بیان اینکه مسلمان کماکان جزو نفرات تیم فوتبال ذوب‌آهن است، افزود: قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور مسلمان و آذری (مدیرعامل باشگاه) برگزار و تکلیف این بازیکن مشخص شود. مسلمان از ابتدا بازیکن مدنظر نمازی بوده و آذری و باشگاه نیز برای جذب این بازیکن تلاش زیادی کرده‌اند. امیدواریم مسلمان قابلیت‌هایی که دارد را به خوبی نشان دهد,، چون انتظاری که از این بازیکن می‌رفت اصلاً برآورده نشده است.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره علت غیبت مسلمان در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت، عنوان کرد: مسلمان شنبه به کمیته اخلاق رفته بود، روز یکشنبه نیز در تهران ماند و نتوانست به اصفهان بیاید و در تمرین این روز هم شرکت نکرد، برای همین نمازی ترجیح داد مسلمان را برای این بازی از لیست خارج کند.

حاج‌رسولی‌ها راجع به اینکه دلیل حضور مسلمان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه بوده است، خاطرنشان کرد: عکسی مربوط به قلیان کشیدن مسلمان چاپ شده که برا ی همین موضوع او دوباره به کمیته اخلاق احضار شده بود. هنوز از خروجی جلسه کمیته اخلاق اطلاع چندانی ندارم، اما شنیده‌ام عکس منتشر شده قدیمی بوده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی