جزئیات قرارداد عجیب رامین رضاییان با الشحانیه قطر
رامین رضاییان با قراردادی 5 ماهه و با مبلغ 400 هزار دلار به تیم الشحانیه قطر پیوسته است

کوچ رامین رضاییان به لیگ ستارگان برای رسیدن به جام ملت ها

بعد از نزدیک به ۵ ماه بدون تیم بودن در حالی که مذاکرات با باشگاه‌های داخلی به خاطر مفاد مالی مد نظر ملی‌پوش ایرانی به بن‌بست رسیده بود، رامین رضاییان در انتقالی غیرمنتظره سر از باشگاه الشحانیه درآورد تا به عنوان چهارمین ستاره تیم ملی ایران فوتبال خود را در لیگ ستارگان ادامه دهد.

تجربه حضور در فوتبال اروپا و ژوپیرلیگ برای رامین چندان خوشایند نبود و بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ مدافع راست تیم ملی ایران قرارداد خود با باشگاه بلژیکی را فسخ کرد تا تیم آینده او به علامت سؤالی بزرگ تبدیل شود. آن روز‌ها از باشگاه‌های بزرگ داخلی و همین‌طور یکی، دو تیم یونانی به عنوان مشتریان اصلی رامین نام برده شد، اما بن‌بست مالی در این مذاکرات اتفاق عجیبی را رقم زد و یکی از ستاره‌های ایران در جام جهانی روسیه بدون تیم ماند!


کارلوس کی‌روش در آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نسبت به وضعیت رامین واکنش نشان داد و رضاییان را به صورت رسمی دعوت نکرد تا به این ترتیب زنگ خطر را برای رامین به صدا درآورد. مدافع راست تیم ملی که دوست نداشت جام ملت‌ها را از دست بدهد، بلافاصله دست به کار شد تا مسافر لیگ ستارگان و تیم انتهای جدولی الشحانیه شود.

باشگاه قطری در تمام سال‌های گذشته یکی از مشتریان اصلی فوتبالیست‌های ایرانی بوده و این بار هم سایه امن برای رضاییان در سفر به جام ملت‌ها شد آن هم با امضای قراردادی عجیب.

استاد الدوحه در واکنش به این خرید غیرمنتظره و مهمان تازه‌وارد مدعی شد قرارداد الشحانیه با رضاییان تنها ۵ ماه اعتبار دارد و ستاره ایرانی به عنوان جانشین نادر عوض مدافع عمانی و مصدوم آمده است. پارگی رباط صلیبی و غیبت ۶ ماهه سران الشحانیه را به این فکر انداخت تا موقتاً جانشینی برای بازیکن عمانی خود پیدا کنند از همین‌رو رضاییان به آن‌ها پیشنهاد شد تا با قراردادی ۴۰۰ هزار دلاری ستاره تیم ملی ایران را جذب کنند.


رسانه‌های دوحه در حالی انتقال عجیب رامین به الشحانیه تیم دهم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان را پوشش دادند که رضاییان در اولین بازی خود با پیراهن شماره ۲۳ در جریان شکست سنگین برابر صدرنشین قطر یعنی الدحیل، زننده تک‌گل تیمش در باخت ۵ بر یک بود. گل رامین از روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه محرز خلیفه دروازه‌بان ملی‌پوش الدحیل به دست آمد تا حضور رضاییان سر و صدای بسیار زیادی رقم بزند. کوچ رضاییان به دوحه در حالی رقم خورد که پیش از این از باشگاه تراکتورسازی به عنوان مشتری اصلی این بازیکن خبر‌هایی به گوش می‌رسید، اما در نهایت رامین برای از دست ندادن جایگاهش در جام ملت‌های آسیا زیر بار امضای قرارداد عجیب با الشحانیه رفت تا کی‌روش را بیشتر از این ناامید نکند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی