مهدی تاج با این نامه ماندگار می شود!
براساس خبر های منتشر شده مهدی تاج میتواند به فعالیت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ادامه دهد

مهدی تاج رئیس فدراسیون می ماند

در حالی که طبق قانون، مدیران بازنشسته تا روز ۲۶ آبان فرصت دارند از سمت خود استعفا داده و بروند به نظر می‌رسد که مشکل مهدی تاج در این خصوص حل شده و رئیس فدراسیون فوتبال جزو مدیران بازنشسته حساب نمی‌شود.

براساس ماده ۶۰ قانون استخدامی کشوری که شامل خدمات رسانی به ایثارگران، جانبازان و آزادگان مشمول اعاده به خدمت می‌شوند، اگر متقاضی تا قبل از قانون مصوب سال ۱۳۷۴ در دستگاه دولتی مشغول به خدمت بوده باشد فقط برای یک‌بار نسبت به اعاده به خدمت می‌تواند درخواست بدهد.

 تاج هم با توجه به اینکه قبل از تصویب این قانون مشغول خدمت بوده می‌تواند درخواست اعاده خدمت بدهد. با این شرایط تاج که ۳۵ سال سابقه خدمت دارد، سابقه‌اش ۲۵ سال می‌شود و می‌تواند به کارش در فدراسیون فوتبال ادامه بدهد. البته تمام این مسائل بستگی به این دارد که تاج نامه‌ای را در خصوص این مسئله تنظیم و ارسال کند که فعلا چنین کاری انجام نداده.

 این در شرایطی است که تاج درخواست کرده سایر مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال هم از قانون اعاده خدمت استفاده کنند که البته با توجه به اینکه این قانون برای جانبازان، ایثارگران و آزادگان است، باید دید آیا مدیران بازنشسته فعلی فدراسیون جزوه این دسته هستند یا خیر.

شنیده‌ها حاکی از این است که مجلس شورای اسلامی هم در جلساتی که درروز‌های گذشته داشته از وزارت ورزش گله کرده که چرا تاکنون در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام نداده اند تا قوانین مورد نیاز مطرح و تصویب شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizanonline.ir