رونالدو و شکستن رکوردی 50 ساله در یوونتوس
کریستیانو رونالدو با زدن 9 گل در 13 بازی توانست یک رکورد 50 ساله در تیم یوونتوس را بشکند!

9 گل در 13 بازی؛ آمار شگفت انگیز کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی یوونتوس در بازی شنبه شب تیمش مقابل اسپال ستاره بینکونری بود و گل اول یووه را به ثمر رساند. او با گلی که در این بازی زد، توانست به رکوردی دست یابد که در ۵۰سال  گذشته هیچ بازیکنی در یوونتوس موفق به دستیابی به آن نشده بود.

رونالدو گل اول یووه در این بازی را زد تا تعداد گلهایش در اولین فصل حضورش دریووه دررقابتهای سری آ را به عدد ۹ برساند.  او این ۹گل را تنها در ۱۳ بازی این فصل سری آ به ثمر رسانده است.

آخرین باری که بازیکنی از یوونتوس موفق به ثبت چنین آمار درخشانی در اولین فصل حضورش در یووه شده بود به فصل ۱۹۶۸ برمی گردد که پیترو آناستاسی توانسته بود در اولین فصل حضورش در رختکن بانوی پیر، پس از انتقال از تیم وارسه به این تیم ، به ۹گل در سیزده بازی ابتدایی اش دست بیابد.

یووه تا به اینجای فصل موفق شده تا ۲۸ گل در رقابتهای سری آ به ثمر برساند و رونالدو مستقیما در نیمی از این گلها تاثیرگذار بوده. او مجموعا در اولین فصل حضورش در یووه توانسته در ۱۶ بازی ۱۰ گل (درتمامی تورنمنتها) به ثمر برساند و شش پاس گل هم داده. ماریو مانزوکیچ هم گل دوم یووه در این بازی را به ثمر رساند تا برد تیمش قاطعانه تر شود. این ششمین گل مانزوکیچ در رقابتهای سری آ در فصل ۲۰۱۸بود که یکی بیشتر از مجموع گلهایش در ۳۲ بازی اش در تمام فصل گذشته بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir