خبر جدید اشپیگل درباره پرونده تجاوز رونالدو
نشریه آلمانی «اشپیگل» خبر جدیدی درباره پرونده تجاوز رونالدو منتشر کرد

افشاگری «اشپیگل» از فساد اخلاقی رونالدو

پس از چند ماه سکوت خبری درباره پرونده فساد اخلاقی رونالدو، اکنون بار دیگر نشریه آلمانی «اشپیگل» گزارش دیگری درباره پرونده وی منتشر کرده است.

این نشریه در گزارش خود نوشته است: مستندات جدید سایت «فوتبال لیکس» با اظهارات وکلای رونالدو درباره بی‌گناهی این ستاره پرتغالی تناقض دارد.

رونالدو چندین ماه است که وکلای خود را مامور کرده تا از او در برابر اتهاماتی که به این بازیکن ۳۳ ساله در خصوص یک مورد تعرض در سال ۲۰۰۹ نسبت داده شده است، دفاع کنند و آن‌ها تاکنون ادعا‌هایی را مطرح کرده‌اند که با اسناد فاش شده توسط فوتبال لیکس تناقض دارد.

اشپیگل از وجود تعدادی ایمیل خبر داده است که حاوی پرسشنامه‌های ارائه شده از سوی وکلای رونالدو به کاپیتان تیم ملی پرتغال برای مطلع شدن از جزئیات حادثه بوده است و وجود این پرسشنامه را با اظهارات وکلای رونالدو که منکر تخلف صورت گرفته از سوی بازیکن حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس است، تناقض دارد.

طبق گزارش این نشریه آلمانی، در این ایمیل‌ها اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی مخاطب و دریافت کننده پرسشنامه بوده است وجود دارد. علاوه بر این، یکی از وکلای رونالدو در این ایمیل‌ها به پاسخ‌های رونالدو اشاره کرده که اثبات کننده تخلف او برای توسل به زور در مورد فرد قربانی است.

اشپیگل همچنین اعلام کرده است که مکالمات رونالدو و وکلایش درباره این پرسشنامه در تاریخ سوم ماه آگوست سال ۲۰۰۹ آغاز شده و این پرسشنامه مشتمل بر ۴۱ صفحه بوده است. همچنین مطابق گزارش این رسانه، پاسخ‌های رونالدو در اولین پرسشنامه و آخرین پرسشنامه اش هم یکسان نبوده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: irna.ir