دعوت نامه ایبار اسپانیا برای مدافع جنجالی تیم ملی
باشگاه ایبار اسپانیا با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی خواهان به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان شد

دعوت باشگاه ایبار اسپانیا از محمدحسین کنعانی زادگان

باشگاه ایبار که در لالیگای اسپانیا حضور دارد با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی، از تمایل خود برای به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان گفته است.

این باشگاه اسپانیایی در دعوت نامه خود خواسته تا کنعانی زادگان در ژانویه ۲۰۱۹ به اسپانیا برود و بعد از حضور تستی و آزمایشی در تمرینات این تیم، در صورت قبولی قرارداد رسمی امضا کند و به این تیم بپیوندد.

کنعانی زادگان در این فصل از رقابت های لیگ برتر نمایش قابل قبولی را در تیم ماشین سازی داشته و حتی توانست دوباره بعد از مدتها به تیم ملی دعوت شود. با این حال برخی رسانه ها نسبت به دعوت بازیکن اسبق تیمهای پرسپولیس، ملوان، سایپا و استقلال تهران به تیم ملی خرده گرفتند.

در همین راستا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: نامه‌ای برای باشگاه ارسال نشده و در جریان این مسئله نیستم. این نامه را در فضای مجازی خواندم. این نامه در شأن بازیکن ما نوشته نشده است. در این نامه که در فضای مجازی دیدم درخواست شده بازیکن برای تست به تمرینات ایبار برود تا عملکرد او مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی افزود: کنعانی‌زادگان بازیکن تیم ملی است و این نوع دعوت‌نامه منطقی نیست. امیدوارم هستم اگر خودش این دعوت نامه را دریافت کرده اجازه بدهد باشگاه به آن پاسخ دهد تا شأن بازیکن در نظر گرفته شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir