توضیحات علی کفاشیان درباره ناراحتی کی روش در حین بازی و تمدید قرارداد با وی!
علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره ناراحتی کی‌روش حین بازی با ویتنام و احتمال تمدید قرارداد وی توضیحاتی داد

چراغ سبز کفاشیان به سرمربی تیم ملی: شاید قرارداد کی‌روش تمدید شد!

علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال همیشه مصاحبه هایش جالب است. او پس از برد ایران مقابل ویتنام گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها حساب‌شده کار کردند. بازی سوم برای ما مهم است و تا سه نشه بازی نشه! خاطرات خوبی از عراق نداریم و همیشه برای ما دردسرساز بوده‌اند.  بچه‌ها اگر بازی با عراق هم با همین اقتدار بازی کنند، دیگر نگران نیستیم تا به نیمه‌نهایی برسیم .باید مقابل عراق بازی اصولی انجام دهیم، همین تیم عراق مقابل ویتنام ۲-۲ مساوی بود و در آخرین لحظات به پیروزی رسید. عراق بازیکنان باانگیزه و قوی دارد و ما باید مراقب باشیم. حتما سبک بازی‌مان باید فرق کند و این تخصص کی‌روش است که بازی ما را مدیریت می‌کند.


نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره ناراحتی‌ و اعتراض‌های کی‌روش که در طول بازی وجود داشت و حتی در صحنه‌ای هم با ناراحتی به سمت جایگاه مسئولان AFC نگاه کرد، عنوان کرد: متاسفانه یک مقدار ایشان ناراحت بود. پیش از بازی، رختکن کوچکی در اختیار تیم قرار گرفته بود و خود من هم به مسئولان AFC گفتم. داور هم اخطارهای بی‌موردی به بازیکنان ما داد که درست نبود.

کفاشیان درباره موضوعات مطرح شده در مورد سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی کلمبیا، تصریح کرد: من در سایت‌ها خوانده‌ام و الان هم یادم رفت از کی‌روش بپرسم! الان زمان مناسبی نیست که درباره این موارد صحبت کنیم. از قبل هم این بحث‌ها وجود داشته، ایشان مربی‌ حرفه‌ای است  و تا زمان پایان بازی‌های ایران هیچ تصمیمی نمی‌گیرد و اگر هم تصمیمی بگیرد اعلام نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ایران قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید خواهد کرد؟ عنوان کرد: بستگی به نتایج دارد و باید با ایشان تفاهماتی داشه باشیم ولی این موضوع غیرممکن نیست.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که از سوی فدراسیون فوتبال اراده‌ای برای تمدید قرارداد کی‌روش وجود دارد، گفت: بالاخره این اراده هست. ایشان مربی است که در ایران ۸ سال کار کرده و حداقل اگر بیاید جام جهانی بعدی هم برای ایران تضمین می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir