تفاوت کی روش و برانکو در تیم ملی پس از پایان همکاری شان
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه بازیکنان از امارات به ایران آمد, کاری که برانکو پس از جام جهانی آن را انجام نداد

بازگشت کی روش به ایران

تیم ملی فوتبال ایران با شکست برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از این مسابقات کنار رفت و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از اعضای کادرفنی همچنین از زحمات کارلوس کی روش در 8 سال اخیر تشکر کرده بود، این سرمربی پرتغالی قرار نیست بازیکنانش را ترک کند.

طبق تصاویر منتشر شده از کاروان ایران، کی روش به همراه بازیکنان تیم ملی از ساعت 16 دیروز محل برگزاری مسابقات جام ملت‌ها را به مقصد ایران ترک و دلیل این سفر با وجود پایان همکاری او هنوز مشخص نیست.

رفتار کی روش در مقایسه با سرمربی که ماه‌ها خواسته و ناخواسته با او دچار چالش شده بود تفاوت فراوانی دارد چراکه سرمربی فعلی پرسپولیس هم یک بار با چنین اتفاقی رو به رو شده بود اما رفتاری کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

در سال 2006 پس از تساوی برابر آنگولا در مرحله گروهی و عدم صعود به دور بعدی جام جهانی برانکو تصمیم گرفت به ایران سفر نکند. موضوع مالیات قرارداد ایوانکوویچ بحث جدیدی بود که با ارسال نامه اداره مالیات به فدراسیون مبنی بر عدم پرداخت مالیات قرارداد برانکو، بوجود آمد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.ir