بازی استقلال و پرسپولیس در آزادی برگزار نمی شود!!
اتفاقات رخ داد در ورزشگاه آزادی و نصب تبلیغات باعث شده است که سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال را در ورزشگاه آزادی ندهد

ورزشگاه آزادی دیگر میزبان استقلال و پرسپولیس نخواهد بود!

 در دو هفته اخیر اقدام عجیب مدیران ورزشگاه آزادی مبنی بر نصب خودسرانه تبلیغات در ورزشگاه آزادی که مورد تائید سازمان لیگ نیست چالش‌هایی را به وجود آورده است. به طوری که باعث اختلاف بین سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی شده است.

صادق درودگر در مورد این مسئله گفت:‌واقعا نمی‌دانم مسئولان شرکت توسعه وتجهیز چه فکری می‌کنند آنها ورزشگاه آزادی را اجاره می‌دهند و سپس بر خلاف آئین‌نامه‌های اجرایی و قوانین در آن تبلیغات هم نصب می‌کنند. این رفتارها قلدرمآبانه است. اکنون در عصر ارتباطات هستیم و باید به قانون احترام بگذاریم.

وی افزود: برای ما هیچ کاری ندارد که به داور مسابقه بگوییم تا تابلوها پایین نیاید سوت آغاز مسابقه را نزند و بعد از 15 دقیقه انتظار بازی را تعطیل کند. این کار ما قطعا مورد حمایت مراجع قانونی کشور و همچنین مجامع بین‌المللی است اما ما به دنبال مصلحت و آرامش کشور هستیم. نباید قانون گریز باشیم.

درودگر تصریح کرد: وزارت ورزش که در مورد اجرای قانون بازنشسته‌ها مدام پیگیر است چرا با رفتارهای غیرقانونی زیرمجموعه‌هایش برخورد نمی‌کند. من از آقای تاج و بهاروند خواهش کردم که به صورت رسمی و کتبی نسبت به این رفتارها و نافرمانی‌ها واکنش نشان دهند تا این مشکلات به پایان برسد.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها عنوان کرد: باشگاه‌هایی مثل سپیدرود و استقلال خوزستان حق دارند که معترض شوند. آنها هیچ درآمدی ندارند و ما باید از آنها حمایت کنیم. اعتراض علی کریمی به حق است. شاید برخی از باشگاه‌های دیگر مثل سایپا، ذوب‌آهن، سپاهان درآمدی از جای دیگر داشته باشند ولی باشگاه‌هایی مثل سپیدرود درآمد دیگری ندارند و باید مورد حمایت قرار بگیرند. هزینه‌های سفر و هتل در لیگ برتر چند برابر شده است.

درودگر با اشاره به شرایط ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از استقلال و پرسپولیس خواسته‌ایم که ورزشگاه دوم خود را معرفی کنند تا در صورتی که چنین رفتارهایی ادامه داشته باشد مسابقات آنها را در ورزشگاهی دیگر برگزار کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com