یکی از گزینه های سرمربی گری تیم ملی پرید!
وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی و سابق سویا، احتمالا فردا به عنوان سرمربی جدید فیورنتینا معرفی خواهد شد

وینچنزو مونتلا سرمربی فیورنتینا می شود

بعد از جدایی کارلوس کی‌ روش از تیم ملی ایران، اخبار زیادی در مورد انتخاب جانشین وی آغاز شد و مدتی قبل برخی رسانه ها خبر از احتمال حضور وینچنزو مونتلا روی نیمکت تیم ملی ایران دادند. ابتدا نشریه توتو اسپورت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد هدایت این تیم ویچنزو مونتلا ارائه کرده و مذاکراتی با مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و رم نیز در این زمینه صورت گرفته که در نهایت توتو مرکاتو تاکید کرد پاسخ مونتلا به فدراسیون ایران منفی بوده است.

اما به نظر می رسد مونتلا به زودی هدایت وایولا را بر عهده گرفته و در سری آ مشغول به کار خواهد شد. امروز باشگاه فیورنتینا اعلام کرد همکاری این تیم با استفانو پیولی، سرمربی کارکشته و باتجربه ایتالیایی به پایان رسیده و وی با تقدیم استعفای خود به مدیران وایولا از این تیم جدا شده است.

ساعتی قبل نشریات ایتالیایی اعلام کردند مونتلا با مدیران فیورنتینا به توافق رسیدن و به زودی با قراردادی یک ساله هدایت تیم فلورانسی را بر عهده خواهد گرفت.

مونتلا که در گذشته نیز هدایت فیورنتینا را بر عهده داشت و نتایج خوبی نیز گرفته بود، حدود یک سال است از عرصه مربیگری دور بوده و بعد از یک دوره 4 ماهه در سویا، هدایت تیمی را بر عهده نداشته است و حالا فیورنتینا چالش جدید احتمالی وی خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir