2 راه حل بارسونا برای خرید نیمار از پاری سن ژرمن
مدیران بارسلونا به دنبال راهی برای بازگرداندن نیمار هستند. آنها می‌دانند که کار سختی پیش رو دارند. هم قیمت او بسیار بالا است، و هم این که رابطه بارسلونا با پاری سن ژرمن اصلا خوب نیست

دو راه پیش روی بارسلونا برای خرید نیمار

پاریسی‌ها قیمت نیمار را 222 میلیون یورو می‌دانند، همان مبلغی که خودشان برای خریدش پرداختند.

بارسا دو راه برای خرید نیمار پیش رو دارد که هر دو راه دشوار خواهد بود. راه اول این است که آنها ناصر الخلیفی، رییس پی‌اس‌جی را راضی کنند که چند بازیکن از بارسلونا را در ازای بخشی از مبلغ انتقال نیمار بگیرد، و راه دوم این است که بارسا این بازیکنان را بفروشد تا پول کافی برای خرید نیمار را به دست بیاورد.

هر دو راه برای بارسلونا دشوار خواهد بود. سران بارسلونا به خاطر دارند که پی‌اس‌جی در گذشته چه رفتاری با آنها داشته است. بارسا تلاش کرده بود تیاگو سیلوا، مارکینیوش، مارکو وراتی، و همچنین آدرین رابیو را از این باشگاه بخرد، اما پاریسی‌ها رفتار سردی با بارسا داشتند. انتقال نیمار به پی‌اس‌جی با آن شیوه هم به تنش بین دو باشگاه افزود.

بارسلونا کار دشواری دارد تا عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو و احتمالا ایوان راکیتیچ را متقاعد کند که به پاریس بروند. با این حال هم مشخص نیست که پاری سن ژرمن حاضر به جذب این سه بازیکن باشد.

راه دیگر این است که بارسا دمبله و کوتینیو را بفروشد و 200 میلیون یورو به دست بیاورد. بایرن مونیخ به جذب دمبله علاقه دارد، به‌ویژه که او در بوندس‌لیگا هم بازی کرده است. کوتینیو هم باشگاه‌هایی را در لیگ برتر خواهان خود می‌بیند.

در هر حال، والورده دوست ندارد شش ستاره در خط حمله‌اش داشته باشد. اگر آنتوان گریزمان و نیمار بیایند، جایی برای کوتینیو و دمبله نخواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net