محرومیت سنگین در انتظار مسی بخاطر مصاحبه جنجالی
صحبت های لیونل مسی پس از اخراج از مسابقات کوپا آمریکا برای این بازیکن گران تمام خواهد شد

محرومیت سنگین و طولانی‌مدت در انتظار مسی

لیونل مسی برگزارکنندگان و داوران کوپا آمه‌ریکا را به فساد متهم کرده است. او پس از برد دو بر یک آرژانتین برابر شیلی در دیدار رده‌بندی این مسابقات، این حرف را زد.

مسی حاضر نشد مدال برنز را دریافت کند و گفت: «کوپا را برای برزیل آماده کرده‌اند. امیدوارم که داوران و VAR روی مسائل تاثیر نگذارند و اجازه بدهند که پرو با برزیل رقابت کند، که البته این را بعید می‌دانم.»

این ستاره آرژانتین و بارسلونا پیش‌تر گفته بود که داوری در این مسابقات مزخرف است. او حالا گفته که آن حرف‌ها ممکن است روی اخراج او در دیدار با شیلی تاثیر گذاشته باشد.

حالا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ممکن است محرومیتی سنگین برای مسی در نظر بگیرد. قوانین این کنفدراسیون می‌گوید که هر کسی که به هر ترتیبی به آن توهین کند، با محرومیت روبرو خواهد شد. مسی ممکن است تا دو سال از حضور در مسابقات آمریکای جنوبی محروم شود، و به این ترتیب او نه‌تنها در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 غایب خواهد بود، که کوپا آمه‌ریکا 2020 که در آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از حرف‌های مسی بسیار آزرده است. آنها بیانیه‌ای صادر کرده و در آن نوشته‌اند که حرف‌های مسی پذیرفتنی نیست و او به همه بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها و صدها نیروی این کنفدراسیون بی‌احترامی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net