واکنش پاری سن ژرمن به پیشنهاد بارسلونا برای نیمار: مضحک است!!
باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جدید بارسلونا را برای بازگشت نیمار مضحک می‌داند و حداقل مبلغ قابل مذاکره را ۳۰۰ میلیون یورو اعلام کرده است

 دمبله + کوتینیو + ۴۰ میلیون یورو به جای نیمار

مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن برای بازگشت نیمار به نوکمپ وجود دارد اما آن را نقض می‌کنند. یعنی دو باشگاه ارتباط خود را حفظ کردند اما هرگز این پیشنهادها را به صورت رسمی اعلام نکردند.

طرفین در تلاش هستند تا این پازل پیچیده را به پایان برسانند اما به نظر می‌رسد به این زودی تکمیل نشود. پیشنهادهای بارسلونا ابتدا توسط ناصر الخلیفی بررسی می‌شود.

تیم کاتالانی، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله را به همراه ۴۰ میلیون یورو برای بازگشت نیمار پیشنهاد داده ولی این پیشنهاد برای مالک باشگاه پاری سن ژرمن که به شدت از دست مهاجم برزیلی عصبانی است مضحک به نظر می‌آید.

الخلیفی می‌خواهد حداقل ۲۲۲ میلیون از دست داده را به دست آورد (باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید نیمار در تابستان ۲۰۱۷ این مقدار هزینه کرد). به همین خاطر اعلام کرده با کمتر از ۳۰۰ میلیون یورو مذاکره‌ای انجام نخواهد داد. این رقم برای بارسلونا غیرممکن است. تیم کاتالانی برای بدهی‌هایش مجبور شد چند بازیکن را بفروشد و برای خرید آنتوان گریزمان، پول قرض گرفت.

باید این نکته را یادآوری کرد که درآمد سالیانه بازیکن برزیلی در فرانسه از مرز ۳۶ میلیون یورو می‌گذرد. با وجود اینکه نیمار اعلام کرده دستمزدش را کاهش خواهد داد اما انتقال این بازیکن به بارسلونا با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه اسپانیایی غیر ممکن است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir