شکست پرسپولیس مقابل سایپا همراه با حمله به عرب
تیم‌های پرسپولیس سایپا در چارچوب جام شهدا به مصاف هم رفتند و این سایپا بود که در دیدار برتر موفق شد پرسپولیس را با دو گل شکست دهد

شکست پرسپولیس در شب حمله به ایرج عرب!

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی رسمی خود با هدایت گابریل کالدرون مقابل تیم فوتبال سایپا شکست خورد و از صعود به فینال جام شهدا بازماند.

تیم فوتبال سایپا در اکثر دقایق بازی با یک برتر موفق تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد و به فینال جام شهدا صعود کند.

پرسپولیسی‌ها در نیمه اول بازی با ترکیب ذخیره خود بازی کردند و از ترکیب اصلی این تیم، فقط انصاری و بیرانوند در زمین حاضر بودند، اما پس از اینکه سلیمانی، دروازه پرسپولیس را در دقیقه سیزده باز کرد و این تیم نتوانست در نیمه اول گل خورده را جبران کند، تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرد و بازیکنان اصلی را به زمین فرستاد.

بازیکنان اصلی هم نتوانستد روند بازی را تغییر دهند و این سایپا بود که دائما و روی ضدحمله‌های دروازه پرسپولیس را تهدید می‌کرد. در اواسط نیمه دوم احمد نوراللهی توپ را با سر به بیرانوند پاس داد، اما این دروازه نتوانست توپ را جمع کند و دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شد.

اشتباه بیرانوند روی این صحنه تبدیل به سوژه داغ فضای مجازی شد. بعد از این گل سرخپوشان هرچه حمله کردند به نتیجه نرسیدند و درنهایت بازی را با دو گل اختلاف واگذار کردند.

تماشاگران پرسپولیس در دقایق مختلف بازی خواستار استعفای فوری ایرج عرب شدند و حسابی به او حمله کردند. همچنین آن‌ها در دقایقی از بازی علیه طرفداران استقلال و باشگاه استقلال شعار دادند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir