سهم هواداران پرسپولیس در ورزشگاه برای بازی حساس با تراکتور
اجرای قانون 90 به 10 که محل بحث اهالی فوتبال از پیش از شروع لیگ جدید بوده در بازی تراکتور و پرسپولیس اجرایی خواهد شد

سهم پرسپولیسی‌ها از یادگار امام تبریز؛ 10 درصد

ورزشگاه یادگار امام تبریز روز جمعه میزبان تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم است.

فصل گذشته یکی از مباحث مهم با توجه به خشونت هایی که ورزشگاه ها شد بحث اجرای قانون 90 به 10 بین تماشاگران میزان و میهمان بود. موردی که در این چند سال که از لیگ برتر می گذرد اجرایی نشده است و همیشه شاهد بوده ایم که در تهران و شهرستان ها تیم های میهمان به دلیل اجرایی نشدن این قانون با مشکل جا دادن هواداران خود در ورزشگاه ها روبرو بوده اند. گاهی هم پیش آمده که تیم میزبان موفق نشده جایگاه های خود را پر کند و تیم میهمان توانسته از وجود هواداران خود استفاده کند که همین هم باعث اعتراض تیم ها شده بود.

امسال که شروع لیگ برتر به دلیل استانداردسازی ورزشگاه ها با تاخیر آغاز شد یکی از موارد مهم یعنی اجرای همین قانون را در دستور کار قرار داده است.

بر همین اساس روز جمعه این قانون در تبریز اجرایی خواهد شد و حتی جیاگاه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام مشخص شده است.

هواداران پرسپولیس می توانند با مشخص شدن سامانه بلیت فروشی برای این بازی به میزان 10 درصد بلیت تهیه کنند و در طبقه دوم ورزشگاه یادگار حضور داشته باشند.

در حال حاضر مسئولان برگزار کننده این بازی در ورزشگاه یادگار امام درحال نصب صندلی ها در طبقه دوم هستند.

همچنین تیم استقلال هم از حالا برای دربی که در هفته چهارم برگزار می شود باید به فکر باشد. این باشگاه باید تمام تمهیدات لازم برای اجرای قانون 90 به 10 را اجرا کند. در دربی رفت استقلال میزبان است و باید مقدمات اجرایی شدن این قانون را پیاده کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir