لیست سیاه بارسلونا؛ فروش بازیکنان سرشناس!
به نظر میرسد با آمدن سرمربی جدید به بارسلونا, بازیکنان باتجربه و سرشناسی از این تیم جدا خواهند شد

لیست سیاه کومان در بارسلونا با حضور بوسکتس و سوارز

جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا اخیرا افشا کرد که فقط هشت بازیکن غیرقابل فروش هستند یعنی مسی، دی یونگ، گریزمان، ترشتگن، دمبله، لنگله، سمدو و آنسو فاتی تا به صورت غیرمستقیم اعلام کند که اگر پیشنهاد خوبی برای سایر بازیکنان وجود داشته باشد، احتمال جدا شدنشان وجود دارد.

رادیو کادناسر احالا در گزارشی اعلام کرده است که رونالد کومان مدیر بارسلونا لیست سیاه خود را در اختیار مدیران بارسا قرار داده که البته جرارد پیکه در این لیست حضور ندارد. مربی هلندی کاملا به پیکه اعتماد دارد و این بازیکن را یکی از بدنه های تیمش در فصل آینده می داند.پیکه بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ گفت که شخصا مشکلی برای جدایی از تیم کاتالان ندارد اما به نظر می رسد که کومان رویش حساب می کند.

البته شرایط برای دیگر بازیکنان باتجربه بارسلونا به خوبی پیکه نیست. در حقیقت کومان روی نام بازیکنان سرشناسی نظیر لوئیز سوارز، سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا قلم سیاه کشیده  است.

این مربی در روزهای آینده با هر سه بازیکن صحبت خواهد کرد و به آنها خواهد گفت که برای فصل بعد رویشان حساب نمی کند و باید جدا شود.  البته این سه بازیکن علاقه ای به جدایی ندارند چرا که با بارسا قرارداد دارند. به طور مثال آلبا تا سال 2024 قرارداد دارد و یک سال پیش قراردادش تمدید شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net