امروز؛ جنگ قلعه نویی با استقلال برای صدر جدول!
مهم ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر در سیرجان و میان تیم های دوم و چهارم جدول برگزار می‌شود

جدال تمام استقلالی در سیرجان برای آبی کردن صدر!

یکی از مهم ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر که به صورت شلخته برگزار می شود، جدال تمام استقلالی، گل گهر سیرجان و استقلال است. تقابل امیر قلعه نویی با تیمی که بیشترین افتخاراتش را با این مربی به دست آورده قطعا جذاب خواهد بود.

در سال گذشته گل گهر همراه با مجید جلالی شکست بدموقعی را در سیرجان برای استقلال رقم زد و حالا این تیم که در فصل جاری در کورس قرار دارد و عملکرد خوبی داشته، با تکیه بر گلزن احیا شده ای به نام گادوین منشا میزبان شاگردان محمود فکری است. البته ۴ کلین شیت مظاهری در لیگ، استقلالی ها را به کسب نتیجه در این مسابقه امیدوار کرده است.

استقلال که در بازی گذشته خود برابر ذوب آهن به تساوی یک یک رسید هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و گل گهر ۱۴ امتیازی هم دوم است. برنده این مسابقه شانس صدرنشینی را دارد. سیاوش یزدانی، نادری، شجاعیان، دیاباته بازیکنان غایب استقلال در این بازی هستند.

با توجه به اینکه منشا سابقه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی را داشته می توان او را به همراه قلعه نویی، کریمی، زکی پور و برزای از جمله استقلالی های سابق به حساب آورد که باید برابر تیم خود به میدان بروند.

البته آرمین سهرابیان هم که از استقلال جدا شده می توانست جزو این لیست باشد که با توجه به اخراج در بازی گذشته گل گهر دیدار با تیم سابقش را از دست داد.

دیدار گل گهر سیرجان و استقلال تهران ساعت ۱۶:۲۰ چهارشنبه ۱۰ دی برگزار می شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir