مقصد غیرمنتظره برای هافبک بارسلونا
میرالم پیانیچ رسما به بشیکتاش ترکیه پیوست و بارسلونا را ترک رکد

جدایی میرالم پیانیچ از بارسلونا

میرالم پیانیچ در تابستان گذشته از یوونتوس جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. هافبک بوسنیایی با امیدهای فراوان راهی بارسلونا شد اما سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان در فصل گذشته هیچ تمایلی به استفاده از این بازیکن نشان نداد.

نیمکت‌نشینی های پیاپی این ستاره بوسنیایی و در سمت دیگر عدم اعتماد کومان به پیانیچ باعث شد در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی در رابطه با جدایی این بازیکن شنیده شود و حتی در مقطعی گفته شد که او در آستانه بازگشت به یوونتوس نیز قرار گرفته است اما نهایتا چنین اتفاقی رخ نداد چرا که توافقی بین بارسا و بیانکونری صورت نگرفت.

با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز شایعات در رابطه با میرالم پیانیچ به اتمام نرسیده و و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن در آستانه انتقال به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش قرار گرفته است. در ابتدا رسانه های ترکیه ای این خبر را تایید کردند و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای نیز مدعی شده که دو باشگاه بارسلونا و بشیکتاش در آستانه توافق در مورد پیانیچ هستند و احتمالاً این هافبک بوسنیایی با قراردادی قرضی راهی سوپرلیگ ترکیه خواهد شد.

خبری که شب گذشته رسما اعلام شد و پیانیچ حالا یار جدید بشیکتاش است.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir