آتش بازی پرسپولیس در سرمای آزادی
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ویستاتوربین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با چهار گل رقیب را شکست دهد

صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی

تیم های فوتبال پرسپولیس و ویستاتوربین تهران، از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با سه گل تیم ویستاتوربین را شکست دهد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی

ترکیب ویستاتوربین: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام، مرتضی حسینی، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرونژاد، حجت اسلامی، علی محمدی و هادی خیری میر

نیمه اول:

نیمه اول این بازی موقعیت چندانی نداشت و دو تیم نتوانستند فرصتی ایجاد کنند. در دقیقه ۱۱ اولین موقعیت بازی از سوی پرسپولیس ایجاد شد که ارسال توپ از سمت راست، با ضربه سر عبدی روانه دروازه شد که دروازه بان به راحتی آن را گرفت. در ادامه حریف با یک موقعیت پاسخ قرمزها را داد. در دقیقه ۲۳ بازیکنان ویستاتوربین از سمت راست روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند که ابتدا ضربه مرتضی حسینی را مدافعان پرسپولیس دفع کردند و در ادامه ابدام با یک ضربه روی پا از فاصله ای نزدیک توپ را به بیرون زد تا نیمه اول بازی با همین دو موقعیت به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: ارسال علی شجاعی از سمت چپ با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳:  پرسپولیس که ۵ دقیقه پیش یک گل مردود به ثمر رساند، با ادامه حملات خود، با ارسال پهلوان از سمت چپ، با ضربه سر خوب شریفی توپ وارد دروازه جبارنژاد شد تا طلسم بازی شکسته شود و سرخپوشان به گل اول برسند.

دقیقه ۶۵: شاگردان گل محمدی که در نیمه دوم موتورشان روشن شده بود، پس از گل اول باز هم روی دروازه ویستاتوربین هجوم بردند، روی یک ضدحمله توپ به آل کثیر رسید که او با فرار مناسب توپ را به بیرون محوطه جریمه پاس داد و نعمتی با یک ضربه بغل پای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در روزی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، برای تیمش گلزنی کند.

دقیقه ۸۰: حرکت بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه با پاس در عمق ختم شد و در حالی که گلر ویستا برای جمع کردن توپ از دروازه بیرون آمده بود، سرلک با یک تکل توپ را از او رد کرد و در شرایطی که می‌رفت گل به نامش ثبت شود، آل کثیر توپ را روی خط تبدیل به گل کرد.

دقیقه 94: علی شجاعی هافبک  سرخپوشان از پشت محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه حریف کرد که توپ به زیبایی در گوشه دروازه قرار گرفت تا پرسپولیس در دقایق پایانی گل چهارم را به ثمر برساند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir