قلعه‌نویی: باید ابتدا من را تنبیه کنند
امیر قلعه‌نویی می‌گوید باید به خاطر نتایج این فصل مورد تنبیه قرار گیرد.

امیر قلعه‌نویی درباره صحبت‌های نظری جویباری مبنی بر تغییرات گسترده برای فصل بعد استقلال گفت: باید 24 ساعت از شکست بگذرد. تماشاگران ناراحت هستند چرا که یک نیم فصل طاقت‌فرسا را گذرانده‌اند.

وی ادامه داد:‌ اگر قرار است تبیهی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر بگیرند، اول باید از من شروع کنند و به نظر من هم تیم جای تنبیه دارد. البته که وقتی جریمه‌ای می‌کنند باید در مقطعی پاداش هم بدهند هرچند که در این فصل هیچ پاداشی نداشتیم.

قلعه‌نویی درباره جدا کردن حنیف عمران‌زاده و سوشا مکانی اظهار کرد: این امر وظیفه من بود. دو بازیکن نباید درگیر می‌شدند اما بازی تمام شده است و تیمی که می‌برد از این کار هم لذت خواهد برد.

سرمربی‌ آبی‌پوشان درباره گلی که دریافت کردند گفت: این گل در یک موقعیت 30 درصدی به دست آمد. می‌دانستیم که در این ناحیه مشکلاتی داریم اما شکست هم جزئی از فوتبال است و به برانکو و پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

امیر قلعه‌نویی با اشاره به اینکه بازی خوبی انجام دادیم خاطرنشان کرد: از داوری در بازی با تراکتور هم ضربه خوردیم. آن آقایی که کارشناسی می‌کند الان کجاست که بیاید بازی ما را کارشناسی کند. با اینکه پنالتی ما را نگرفتند می‌گویم که حق‌وردی یکی از بهترین داوران ایران است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir