افشارزاده: درخواست آمدن منصوریان را پنجشنبه فرستادم
بهرام‌ افشارزاده می گوید پنجشنبه نامه ای را به باشگاه نفت تهران نوشته و طی آن درخواست کرده تا علیرضا منصوریان به استقلال بیاید.

بهرام‌ افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد نامه‌ای را به باشگاه نفت جهت استخدام علیرضا منصوریان زده است یا خیر، اظها‌ر کرد: بله، این نامه را پنجشنبه برای نفت نوشته‌ام و موضوع جدیدی نیست. به‌ هر‌ حال باید کاری کنیم چرا که زمان در حال از دست رفتن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است امروز یا فردا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال مشخص شود و این که تکلیف هیات مدیره آبی پوشان به کجا رسید؟ گفت: واقعا هیچ چیز مشخص نیست. باید وزیر ورزش و جوانان به ایران بیاید و بعد از جلسه با ایشان همه چیز مشخص می‌شود. واقعا اطلاعی ندارم که اوضاع چه می‌شود.

مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که مشکل تغییر کاربری ساختمان این باشگاه به کجا رسید؟ بیا‌ن‌ کرد: این هم از همان مسایلی است که باید تکلیفش روشن شود. باید پولی به شهرداری پرداخته شود تا جواز مسکونی این ساختمان به تجاری تبدیل شود. همان طور که گفتم با حضور وزیر ورزش و جوانان و جلسه با ایشان وضعیت باشگاه مشخص خواهد شد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که صحت دارد خانواده‌ ناصر حجازی و چند فرد دیگر درخواستی جهت اجاره باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان داده‌اند؟ گفت: بله. این نامه‌ها به دست ما رسیده و ما آن را در اختیار مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم و در نهایت آنها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir