افشارزاده: تا هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم
بهرام افشارزاده درباره حل مشکلات آبی‌پوشان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با عقد قرارداد جدید با اسپانسر بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

بهرام افشارزاده بعد از اتمام جلسه با بازیکنان و کادرفنی جدید استقلال اظها‌ر کرد: با توجه به اینکه باید هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر آماده حضور در لیگ برتر شویم، نیاز بود که بازیکنان شرایط باشگاه را درک کنند و بدانند که برای چه چیزی تلاش می‌کنند. برنامه‌های آینده را در این جلسه تشریح کرده‌ایم. فقط درباره مسائل مالی بحث نشد و درباره مطالب زیادی گفت‌و‌گو کردیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در این جلسه تمامی کسانی که حضور داشتند صحبت و دغدغه‌های خود را بازگو کردند. امروز تمرینات تیم آغاز می‌شود. مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تمرین‌ها با هفت بازیکن آغاز می‌شود، خاطر‌نشان کرد: در گذشته هم شاهد چنین چیزی بوده‌ایم اما تمرین استقلال با نفرات بیشتری آغاز می‌شود. امروز حدود 10 الی 12 تن در جلسه باشگاه حضور داشتند و همین تعداد بازیکن به اضافه سایرین در تمرینات حاضر خواهند شد.

افشارزاده درباره حل مشکلات مالی گفت: به بازیکنان قول داده‌ام که مشکلاتشان را حل کنم اما نمی‌توانیم تمام مطالبات آنها را پرداخت کنیم. با توجه به این که اسپانسر جدید به زودی با ما قرارداد خواهد بست مشکلاتشان را حل می‌کنیم.

مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مالکیت استقلال با توجه به اظهارات جهانگیری معاون رییس‌جمهور مبنی بر این که این دو تیم برای دولت مهم هستند به کجا رسید، اظها‌ر کرد: خوشحالم که جهانگیری هم اهمیت این دو تیم را بیا‌ن‌ کرده و این نشان دهنده عظمت این دو تیم است. دولت به دنبال این است که این دو تیم کماکان با قدرت سر پا باشند. در تلاش هستیم که با اسپانسر جدید مشکلات را حل کنیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: پشتوانه اصلی استقلال هو‌اد‌ا‌ران هستند و الان هم در تلاش هستیم که خواسته‌های آنها را برآورده کنیم و به خاطر اشکالات فصل گذشته از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال درباره جلسه با غلامرضا عنایتی اظها‌ر کرد: امروز فرصت کمی برای گفت‌و‌گو با عنایتی به وجود آمد و قرار بر این شد که او روز آینده برای انجام جلسه‌ای به باشگاه مراجعه کند. درباره بحث د‌ر‌وازه‌بانی هم در روزهای آینده تصمیماتی را خواهیم گرفت اما هنوز چیزی مشخص نیست.

افشارزاده درباره تجمع بازیکنان تیم زنان استقلال در مقابل این باشگاه خاطر‌نشان کرد: از اول هم قرار نبود که با این وضعیت آنها حضور داشته باشند؛ چرا که با بودجه فصل گذشته این امکان وجود نداشت. با این وضعیت نمی‌توانیم فعلا مطالبات آنها را پرداخت کنیم اما به دنبال این هستیم که با عقد قرارداد جدید با اسپانسر تیم خوبی را برای بانوان تشکیل دهیم.

مدیر‌عامل استقلال درباره تعلل در انتخاب نفر پنجم هیات مدیره استقلال گفت: به زودی زود این کار انجام خواهد شد و تعداد نفرات به پنج نفر می‌رسد. وضعیت استقلال مهم‌تر‌ین مساله برای همه ماست و فعلا به دنبال قرارداد با اسپانسر هستیم.

افشارزاده درباره غیبت مقداد نجف‌نژاد، عضو هیات مدیره این تیم در جلسات امروز و روزهای گذشته نیز گفت: امروز نیازی به حضور نجف‌نژاد نبود اما او در جلسات هیات مدیره قبلی حاضر شده بود. در جلسه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان هم داشتیم به جلسه آمد. عینک خوب بزنید تا او را ببینید!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir