مظلومی: از هوادارنمان تشکر می کنم
پرویز مظلومی پس از پیروزی برابر ملوان از هواداران تیمش تقدیر کرد.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر ملوان درباره این دیدار گفت: من اعتقاد دارم که باید قبل از هر چیز از هوادارنمان تشکر کنم که به ما انگیزه دادند. از بازیکنانم متشکرم که دستورات تاکتیکی را ارائه دادند.

وی افزود: هدف ما این بود که همان نمایش نیمه اول را در نیمه دوم هم ارائه دهیم. اگر همینطور ادامه دهیم، حضور تماشاگران در ادامه بیشتر هم می‌شود. تمام سعی ما این است که به خاطر دیر آغاز کردن، بازیکنان را آماده 60 دقیقه بازی روان کنیم. امیدواریم در ادامه رقابت‌ها در طول 90 دقیقه هم روند تهاجمی را داشته باشیم. در اواخر بازی با ملوان تلاش کردیم بازی را حفظ کنیم و بازیکنان موفق شدند تیم ملوان را که در اواخر بازی تهاجمی شده بود را کنترل کنند. بازیکنان ما توپ‌های حاتمی را به خوبی دفع کردند و از آنها متشکرم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد جاسم کرار سوئیچ ماشین گرفته است، گفت: این خبر دروغ بود. من نمی‌دانم این اخبار از کجا می آید. برای برخی‌ها متاسفم که جنگ روانی راه انداخته‌اند. به دروغ گفتند که سر نهار درگیر شده است. او به این دلیل بازی نکرد که دو جلسه تمرین حضور نداشت. اینکه چرا یک خبرگزاری معتبر این خبر را منتشر کرده است را نمی‌دانم درباره اش چه بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن 8 کیلو اضافه وزن دارد، بیان کرد: این بازیکن اضافه وزن دارد ولی وزنش نکردم که ببینم دقیقا چند کیلو اضافه وزن دارد!

سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات استقلال گفت: من از بازیکنانم بابت صبر و حوصله‌شان تشکر می کنم. آنها قول گرفته اند. هیات مدیره باشگاه تلاش می‌کند تا به تعهداتشان عمل کند و ان شاءالله از فردا پرداخت‌ها آغاز می‌شود. نمی‌گذاریم حواشی به تیم وارد شود و مطمئن باشید باشگاه به دنبال حل مشکلات است. این مشکلات در تمام فوتبال ما وجود دارد. امیدواریم این مشکلات دیگر وجود نداشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir