مدیر برنامه‌های جاسم کرار: با این شرایط کرار به تمرین نمی‌رود
مدیر برنامه‌های جاسم کرار می‌گوید مسئولان باشگاه استقلال در طول یک ماه گذشته تنها به این بازیکن وعده و وعید داده‌اند.

طاهر سعیدی مدیر برنامه‌های کرار(Karrar Jassim) در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار بوده امروز استقلالی‌ها قرارداد این بازیکن را فسخ کنند گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم ولی ظاهرا قرار بوده جلسه‌ای با استقلالی‌ها داشته باشیم. از صبح هم بارها به استقلالی‌ها زنگ زدم که جلسه‌ای بگذاریم ولی متاسفانه پاسخ تلفن من را ندادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد 'کرار' در تمرین امروز تیمش شرکت نکند گفت: احتمال این قضیه بالاست. با این اوصاف 'کرار' به احتمال فراوان در تمرین استقلال حاضر نمی‌شود.

سعیدی در واکنش به این سوال که مسئولان استقلال مدعی شده‌اند بخش قابل توجهی از پول جاسم کرار را پرداخت کرده‌اند گفت: من یک چک از مسئولان استقلال دارم که تاریخش 14 تیرماه است الان 17 مردادماه است. 33 روز از موعد نقد شدن این چک گذشته است. اگر روزهای تعطیل را از این 33 روز کم کنید حدود 26 روز باقی می‌ماند و من با جرات به شما می‌گویم در این 26 روز 26 بار به ما قول دادند که چک پاس می‌شود.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد جاسم کرار در ناهار قبل از دیدار تیمش و ملوان جار و جنجال به پا کرده است گفت: ای کاش برخی از این مسئولان استقلال دست از این بحث‌ها بردارند. من نمی‌دانم سر ناهار چه اتفاقی افتاده است ولی این را می‌دانم که هر کسی ظرفیتی دارد و وقتی مدام دروغ بشنوید و بدقولی ببینید شاید از کوره در بروید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir