پرویز مظلومی: به نتایج قبلی ذوب آهن کاری نداریم
پرویز مظلومی گفت: به بازیکنان تیمم گفته‌ام که به نتایج قبلی ذوب آهن کاری نداشته باشند.

پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب آهن، اظها‌ر کرد: ان‌شا‌ء‌الله میزبان خوبی باشیم. ما به دنبال یک بازی خوب هستیم که تماشاگران نیز از این بازی لذت ببرند.

وی افزود: ما به نتیجه‌ ذوب آهن نگاه نمی‌کنیم. تیم مقابل از پتانسیل‌ و کادرفنی خوبی برخوردار است و در طول هفته‌ به بازیکنان‌مان گفته‌ام که به نتایج قبلی ذوب آهن توجهی نکنند. مظلومی در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که آیا 'پروپیچ' با توجه به صدور ITC مقابل ذوب آهن بازی می‌کند، گفت: در این مورد هنوز به من گزارشی نداده‌اند.

سرمربی استقلال در ادامه درباره مشکلات مالی برخی از بازیکنان نیز، گفت: من همین الان با آقای سبک دست جلسه‌ای را برگزار کردم و در این مورد با او صحبت کردم. به‌ هر‌ حال ایشان کارشان را دیر شروع کرده‌اند، ولی به‌ هر‌ حال مدیرعامل، هیات مدیره و خود آقای سبک دست در تلاش هستند تا مشکلات هر‌ چه‌ سریع‌تر حل شود. امیدوارم که اسپانسر تعهداتی که به باشگاه دارد هر‌چه‌ سریع‌تر اجرایی کند. به همین خاطر تعدادی چک به بازیکنان داده شده است. البته کادرفنی هنوز چکی را دریافت نکرده است. ان‌شا‌ء‌الله در هفته‌ آینده مشکلات مالی که البته در همه باشگاه‌ها وجود دارد حل خواهد شد. سبک دست اسپانسر باشگاه است و تلاش می‌کند به تعهدات خود عمل کند. البته به بخشی از تعهدات خود به خوبی عمل کرده است.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: من هم تلاش می‌کنم به موضوعاتی که مربوط نمی‌شود ورود نکنم، ولی دوست دارم تیمم آرامش داشته باشد. مظلومی در پاسخ به این سوال که یکی از سایت‌های خبری از قول شما عنوان کرده بود که از ماندن جاسم کرار(Karrar Jassim) ناراحت هستید آیا این موضوع صحت دارد که او پاسخ داد: نه! چنین موضوعی صحت ندارد. شاید گاهی اوقات به بازیکنان اخم کنم. برای من فرقی نمی‌کند بازیکن چه مشکلی دارد.

آنها باید وقتی در تمرینات شرکت می‌کنند تمام مشکلاتشان را فراموش کنند و فقط به تمرین فکر کنند. البته هستند برخی از بازیکنانی که مشکل دارند اما با تمام وجودشان در تمرینات شرکت می‌کنند، ولی درباره جاسم کرار باید بگویم که من مصر بودم که کرار حفظ شود، او بازیکن خوبی است و می‌تواند برای تیم ما مفید باشد.

سرمربی استقلال درباره مصافش با تیم‌های اصفهانی هم خاطر‌نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در این بازی مشکلی نداشته باشیم. امسال شرایط با سال گذشته متفاوت است. فرق نمی‌کرد که در هفته‌ سوم با چه تیمی بازی می‌کنیم. ما فقط به این فکر می‌کنیم که ببریم. در تیم من انگیزه بالایی برای کسب پیروزی وجود دارد.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا مقابل ذوب آهن نیز تصریح کرد: ما شهباززاده، فخرالدینی و حنیف عمران زاده را در اختیار نداریم. البته حنیف عمران زاده با این که محروم است، ولی با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کند تا در بازی هفته‌ بعد شرکت کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir