افشارزاده: کرار دیگر جایی در استقلال ندارد
بهرام افشارزاده ضمن تاکید بر این که جاسم کرار دیگر جایی در این تیم ندارد، از وضعیت فنی استقلال ابراز رضایت کرد.

بهرام افشارزاده در مراسم سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی ضمن تمجید از مهاجم فقید استقلال و تیم ملی گفت: ان‌شا‌الله قدر زحمات بزرگانی مانند مظلومی و دیگران را بدانیم. آنها بزرگان این فوتبال بودند و باید الگوی جوانان باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره وضعیت جاسم کرار(Karrar Jassim) گفت: این بازیکن دیگر جایی در استقلال ندارد. بدون او ما ضرر نمی‌کنیم بلکه تیم به آرامش می‌رسد.

افشارزاده همچنین شرایط تیمش را پیش از دیدار با فولاد خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت تیم به گونه‌ای است که در تمام بازی‌ها امیدوار به پیروزی‌های خوب هستیم. فردا هم هواداران می‌توانند شاهد یک نتیجه خوب برابر فولاد باشند.

وی همچنین گفت که مشکل امین حاج‌محمدی حل شده و این بازیکن دیگر مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. افشارزاده درباره لیست احتمالی بازیکنان درخواستی مظلومی برای نیم فصل هم گفت: هنوز لیستی به ما ارائه نشده است اما به محض ارائه تمام تلاشمان را برای فراهم کردن آن انجام می‌دهیم.

در پایان خبرنگاری از افشارزاده پرسید که آیا در استقلال ماندنی است یا خیر، که مدیرعامل استقلال با خنده پاسخ داد: هیچ کدام از ما در دنیا ماندنی نیستیم. اینجا قبرستان است (اشاره به بهشت زهرا) و ان‌شاالله همه شما یک روز اینجا بخوابید!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir