مظلومی: استقلال خوزستان رقیب سرسختی است
پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران می‌گوید استقلال خوزستان رقیب سرسختی است.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی حساسی پیش رو داریم. دو تیم هم‌نام با هم بازی می‌کنند به تیم استقلال خوزستان تبریک می‌گویم چون تا امروز نتایج خوبی گرفته‌اند. آنها رقیب سرسختی برای ما هستند که تا امروز پابه‌پای ما پیش آمده‌اند.

وی ادامه داد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم با دست پر اهواز را ترک کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز است. حریف‌مان را خوب می‌شناسیم، تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. ان‌شاءالله از این تمرینات‌ بهره می‌بریم و امیدواریم بتوانیم نقاط قوت را ببندیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم. ما در اهواز هواداران خوبی داریم، باید به ورزشگاه بیایند و تیم‌ خودشان را تشویق کنند.

سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: این بازی سرنوشت‌ساز نیست چرا که شش بازی دیگر باقی مانده است. آنها رقیب ما هستند و در آینده هر تیمی امتیازات خوبی بگیرد به قهرمانی نزدیک می‌شود. استقلال خوزستان بازیکنان جوان و خوبی دارد. جا دارد از باشگاه فولاد هم به خاطر امکاناتی که به ما داده تشکر کنم.

او ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جای خالی بازیکنان دیگر را پر کنند. صد درصد آماده هستیم و برای حداکثر امتیاز تلاش می‌کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir