مظلومی: استقلال خوزستان خیلی انگیزه داشت
پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال می گوید حریف هم‌نام خوزستانی برای بازی از انگیزه فراوانی برخوردار بود.

پرویز مظلومی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم واقعا فوتبال خوبی را ارائه دادند. موقعیت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند. ما به دنبال سه امتیاز بودیم ولی در یک غافلگیری گل خوردیم و کاری از طالب‌لو بر نمی‌آمد. حریفمان خیلی با انگیزه بود. ما تا جایی که توان داشتیم کار کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم.

وی افزود: حریف روی دروازه ما فشار آورد با این حال می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم ولی توپ ما به تیر دروازه خورد. دفاع ما خوب عمل کرد و روی یک ضربه از راه دور غافلگیر شدیم. جا دارد از هوادارنمان تشکر کنم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که جنگیدند. فوتبالی را دیدیم که مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد. ما با رقیب خودمان مساوی کردیم و این مساوی به درد رقبای ما خورد.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این دیدار و از دقیقه 60 به عقب رفت، بیان کرد: طبیعی است که تیم وقتی عقب می‌افتد از توپ‌های سوم می‌خواهد استفاده کند. ما در حال حمله بودیم و عقب نشینی نکردیم. چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم. البته حریف هم موقعیت زیاد داشت.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش امید به قهرمانی دارد یا نه، اظهار کرد: ما امید داریم و تلاش هم می‌کنیم و امیدوارم صدر جدول را تا آخر فصل حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حملات تیم استقلال خوزستان نتوانست دفع کند، گفت: ما نیمه اول را غافلگیر شدیم ولی در نیمه دوم بهتر بودیم. هرچند در ضدحملات دقت نداشتیم و در موقعیت چهار به سه هم قرار گرفتیم که استفاده نکردیم. می‌شد گل‌های بیشتری بزنیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که تعطیلات لیگ به تیمش ضربه زد یا نه، عنوان کرد: تعطیلات به نفع هیچ تیمی نیست و به نفع ما هم نبود. البته چون نوروز بود این تعطیلی طبیعی بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir