تساوی فولاد و استقلال در هفته دهم لیگ برتر
دیدار تیم‌های فولاد و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای استقلال تهران در این دیدار جابر انصاری در دقیقه ۳۵ و ساسان انصاری در دقیقه ۷۸ برای فولاد گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در ابتدای این نیمه تیم فولاد بازی تهاجمی‌ای را به نمایش گذاشت و چند فرصت را به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. از جمله این فرصت‌ها در دقیقه هفتم بود که ساسان انصاری از یک قدمی دروازه استقلال، توپ را با سر به اوت زد.

در اواسط نیمه اول استقلال کمی به جلو آمد و این بار توپ و میدان در اختیار آبی‌های پایتخت بود. آنها در دقیقه ۲۳ توسط علی قربانی می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۵ این دیدار استقلال به گل نخست بازی دست یافت. ارسال مگویان(Hrayr Mkoyan) برای جابر انصاری با ضربه سر خوب این بازیکن همراه شد تا بازی یک بر صفر شود.

در ادامه تیم فولاد تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد اما توپ‌های آنها نتوانست گلی به ارمغان داشته باشد تا بازی با حساب یک بر صفر در پایان نیمه نخست به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم همانطور که انتظار می‌رفت تیم فولاد بازی تهاجمی‌تری را ارائه داد و تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. شاگردان سعداوی یک فرصت ایده‌ال را در دقیقه ۴۹ توسط شریفات از دست دادند. شریفات از روی خط دروازه تیم استقلال، با سر توپ را به اوت زد.

در ادامه تیم فولاد فشار بیشتری روی دروازه استقلال وارد کرد و در نهایت حرکت دیدنی ساسان انصاری از بین مدافعان استقلال در دقیقه ۷۸ منجر به گل تساوی شد.

از دقیقه ۸۰ به بعد هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا بار دیگر از حریف پیش بیفتند اما درخشش وحید طالب‌لو و بی‌دقتی مهاجمان فولاد مانع از گلزنی دو تیم شد تا در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. استقلال با این تساوی با ۱۴ امتیاز موقتا در رده پنجم قرار گرفت و فولاد هم با ۱۲ امتیاز در رده هشتم ایستاد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir