تغییرات فنی استقلال با سرمربی آلمانی
وینفرد شفر با اعلام نیازش به بهنام برزای, استقلال را وارد چالش جدیدی کرده است.

استقلال و مشکلات خارج کردن چند بازیکن از لیست تیم

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلالی ها به محض حضور در جمع آبی ها، سراغ بهنام برزای را گرفت و خواست که این مهاجم سریعا به استقلال برگردد.

برزای که در ابتدای فصل و با تصمیم منصوریان از جمع نفرات استقلال کنار گذاشته شده بود، حالا با بازگشتش آغازگر مسائل جدیدی در استقلال می شود. استقلالی که به نظر می آید این فصل قرار نیست روی آرامش را ببیند.

اولین مشکل در راه بازگشت برزای به استقلال،لیست پر این تیم است. بازیکنی به ناچار باید کنار گذاشته شود. محتمل ترین بازیکنان برای خروج از لیست،سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری بودند که تا قبل از حضور شفر در تمرینات استقلال شرکت نمی کردند.

با حضور سرمربی جدید،رحمتی به تمرینات بازگشت اما خبری از جباری نبود تا مشخص شود مربی آلمانی تمایلی به ادامه حضور 8 شاکی در تیمش ندارد. ضمن اینکه اختلاف افتخاری-مدیرعامل تیم- و جباری هم مزید بر علت می شود تا احتمال جدایی جباری از استقلال در نیم فصل بالا ارزیابی شود.

نکته دیگر برای استقلالی ها،مسئله محسن کریمی است. این بازیکن با تشخیص علیرضا منصوریان در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از فهرست استقلال کنار گذاشته شد ولی قرار بود که در نیم فصل به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود. با توجه به بازگشت قریب الوقوع بهنام برزای، لازم است یک بازیکن دیگر هم از لیست استقلالی ها خارج شود تا کریمی بتواند به جمع آبی ها بازگردد.

البته این احتمال هم وجود دارد که شفر تمایلی به حضور محسن کریمی در تیم نداشته باشد و این بازیکن مجبور شد بعد از نیم فصل خانه نشینی،استقلال را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir