وینفرد شفر برای منصوریان شمشیر کشید!
وینفرد شفر با نوشتن بیانیه ای, حسابی به منصوریان و اطرافیان او تاخت!

بیانیه وینفرد شفر علیه منصوریان

وینفرد شفر، با تقلب از روی دست کی‌روش، بیانیه داد. او ساعاتی پیش از بازی با سیاه‌جامگان این بیانیه را منتشر کرد.

شفر هرچند نامی نیاورد اما به خوبی مشخص بود از برخی تحرکات دلخور است و آنها را به مثابه یک خطر می‌داند.

شفر بعد از منصوریان روی نیمکت استقلال نشست و رفته‌رفته احساس کرد سرمربی سابق آبی‌ها، رودرروی او قرار گرفته است. البته همین حس را منصوریان هم پیدا کرد.

شفر در چند مورد به بدنسازی استقلال ایراد گرفت که باعث دلخوری منصوریان شد اما منصوریان تصمیم گرفت مستقیماً پاسخ شفر را ندهد. او مدتی است خود را ممنوع‌المصاحبه کرده ولی در نهایت پیامی در گروه تلگرامی خود منتشر کرد که به نوعی جنگ را با شفر علنی می‌ساخت.

منصوریان با کنایه نوشت: «این پیرمرد آلمانی هم داره زحمت خودشو می‌کشه. بهش احترام کنید چون مهمان ماست و نتایج خوبش مال همه ماست.»

خیلی‌ها این پیام را حمایتی تلقی می‌کردند ولی وینفرد شفر نه. هواداران او هم معتقد بودند استفاده از اصطلاح پیرمرد آلمانی، بار منفی دارد و از سویی وقتی او نوشته شفر مهمان است، یعنی به زودی استقلال را ترک می‌کند. اخیراً بهشاد یاورزاده بازیکن سابق استقلال هم به اردوی تیم رفت و با مهدی رحمتی درگیری لفظی داشت.

پس از خروج او از استقلال این شایعه به راه افتاد که بهشاد آدم منصوریان بوده و تلاش کرده تا اردوی آبی‌ها را به هم بریزد. البته این بازیکن واکنش نشان داد و گفت چون به مادرش توهین شده، درگیر شده است.


شفر بعد از این ماجراها، پیامی منتشر کرد که بخش‌هایی از آن کنایه‌آمیز بود. او در ابتدای بیانیه خود نوشت: «هنگامی که من و همکارانم به استقلال آمدیم و تیم را تجزیه و تحلیل کردیم، پتانسیل زیادی را دیدیم و چندین هدف را تعریف کردیم. یکی از آن اهداف، رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما این را به دست ‌آوردیم، بعضی مردم به ما اعتقاد ندارند، به استقلال اعتقاد ندارند اما آنها نمی‌توانند مانع ما شوند. برای موفقیت، باید این نگاه منفی را نادیده بگیرید.

شما باید لبخند بزنید و حتی سخت‌تر کار کنید و این کار ماست. از همه شما متشکرم، شما عالی بودید و همه از حمایت فوق‌‌‌العاده شما قدردانی می‌کنند. شما جوی را ایجاد کرده‌‌اید که بعضی اوقات به ما بال می‌دهد. من به باشگاه توضیح دادم که ما باید با همدیگر باشیم، باید مراقب باشیم زیرا ما در حال حاضر در خطرناک‌ترین مرحله - مرحله موفقیت‌آمیز هستیم. این مراحل را چندین بار تجربه کردم - به من اعتماد کنید، من می‌دانم که من در مورد آن صحبت می‌کنم.»


او در ادامه جملاتی نوشت که نزدیکان استقلال معتقدند منظورش مستقیماً به منصوریان بود: «اکنون، با موفقیت ما و توجه ملی و بین‌المللی، با محبوبیت، باید برای مقابله با افراد حسود و افراد حریص آماده باشیم. افرادی که نمی‌توانند موفقیت ما را تحمل کنند و می‌خواهند آن را از بین ببرند و افرادی که همه کارها را انجام می‌دهند. برای ادامه راه موفقیت، باید این جو منفی را نادیده بگیرید، باید لبخند بزنید و حتی سخت‌تر کار کنید و این کار ماست.»

منصوریان بعد از این بیانیه وینفرد شفر هم تصمیم گرفته سکوت کند. ظاهراً او در خارج از ایران به سر می‌برد و ترجیح می‌دهد فعلاً وارد این فضا نشود. او در چند ماه اخیر تصمیم به سکوت مطلق گرفته و حتی مقابل مصاحبه‌های حسن زمانی عضو هیئت ‌مدیره هم به طور کامل سکوت کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی