استخدام مامور مخفی توسط استقلال برای کنترل مهدی قائدی!!
مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده که باشگاه، مامور ویژه ای برای مهدی قائدی در نظر گرفته تا وی را رصد کنند.

مامور ویژه، در کمین مهدی قائدی

سیدرضا افتخاری در گفتگویی در خصوص شرایط این روزهای قائدی گفت: قائدی کم کم در حال آماده شدن است. او می‌تواند از ابتدای لیگ برای ما بازی کند هرچند که در بازی با ذوب آهن هم می‌توانست بازی کند ولی شفر ریسک نکرد.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال این بار نظارت دقیقی بر عملکرد و رفتار این بازیکن خواهد داشت، تصریح کرد: او را کاملا کنترل می‌کنیم. هر شب تماس می‌گیریم که کجا هستی و چه کار می‌کنی، هر روز هم او را چک و کنترل می‌کنیم. من به او گفتم ارزش خودت را نمی‌دانی و اگر می‌دانستی هیچ وقت دنبال رفیق‌بازی نمی‌رفتی. تو می‌توانی یک نیمار بزرگ در استقلال شوی چون تکنیک خوبی داری ولی باید بدنت را آماده نگه داری. او اعجوبه‌ای برای استقلال است.

افتخاری اضافه کرد: زمانی که برای قائدی افتاد، ما به او مرخصی دادیم تا به بوشهر برود و برای سربازی معافیت بگیرد و در دانشگاه ثبت نام شود. اگر می‌دانستیم برای این کار می‌خواهد برود به او اجازه نمی‌دادیم. عید هم که به بوشهر رفته بود دائم او را کنترل می‌کردیم و به مادرش زنگ می‌زدیم تا مطمئن شویم آنجاست. اینجا هم که هست ردش را می‌گیریم و مامور گذاشته ایم که مراقبش باشد. او اگر ارزش خودش را بداند از تیام هم بالاتر می‌رود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ایلنا