واکنش شفر به قیافه گرفتن حسین حسینی بخاطر نیمکت نشینی
حسین حسینی از اینکه در استقلال روی نیمکت می‌نشیند دلخور است اما فعلا وینفرد شفر قصد تغییر در دروازه‌شان را ندارد

شفر: رحمتی دروازه بان اول استقلال است

دوباره در دروازه استقلال مشکلی ایجاد شده است. مهدی رحمتی گلر ثابت شده و سید حسین حسینی در قیافه است. حالا شفر می گوید پشت سرش هم چشم دارد و همه چیز را می داند. او در برنامه بهرام شفیع در این باره سخن گفت: «رحمتی اکنون خیلی خوب بازی کرده و چرا باید او را از دروازه خارج کنم؟ حسینی و همه بازیکنان برای انتخاب اول شدن در پست خود شانس دارند اما بدون نظم این کار شدنی نیست. »

او در ادامه گفت: «شما رئیس فدراسیون هاکی هستید و در هاکی نیز همینطور است. نه فقط در استقلال و بلکه در همه باشگاه ها همین طور است. این اولین دروازه بان و بازیکن نیست که این اتفاق برای او رخ داده است. در جام جهانی روسیه، دروازه بان آلمانی بارسلونا بازی نکرد و نویر دروازه بان اول شد. حسینی و همه بازیکنان این شانس را دارند تا در تیم بازی کنند اما او باید یاد بگیرد که تیم شماره یک است.»

نکته جالب واکنش شفر به اطلاع از دلخوری حسین حسینی بود: «من همه چیز را می دانم و قبلا هم گفتم پشت سرم نیز چشم دارم و از صورت بازیکن شرایط او را می فهمم. وقتی من شماره دو هستم، برای شماره یک می جنگم. در حال حاضر او نمی تواند در بازی بعدی بازی کند و باید کار کند تا در بازی بعدی حضور داشته باشد. رحمتی زمان زیادی شماره دو بود و خوب کار کرد و شماره یک شد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir