شفر همیشه هم راست نمی‌گوید
به نظر می رسد که شفر همیشه سعی می کند که موفقیت های استقلال را به نام خودش بزند

شفر موفیت ها را به نام خودش می زند

وینفرد شفر بارها و بارها در مورد مجید حسینی گفته که او در استقلال بازی نمی‌کرد و من به او فرصت بازی دادم و ستاره شد اما این یک واقعیت نیست. حتی شاید یک عوامفریبی باشد که او می‌خواهد موفقیت یک بازیکن جوان را به خودش نسبت بدهد و منصوریان را مثل همیشه تخریب کند، تخریب‌هایی در لفافه.

منصوریان هر چه بود اما آمار نشان می‌دهد که مجید حسینی زمان مربیگری او در استقلال بازی می‌کرد و هفته‌های آخر مربیگری منصوریان هم مجید در تمام بازی‌ها در ترکیب بود، حتی بازی با العین در تهران هم هافبک دفاعی بازی کرد. بنابراین حداقل در مورد مجید حسینی حق با منصوریان است.

وینفرد شفر همان‌قدر که به مجید حسینی کمک کرد تا پیشرفت کند، در پسرفت و مصدومیت او هم شریک است؛ وقتی که در بازی با الریان، الهلال و پرسپولیس مجید با درد بازی کرد و این دستور شفر بود که حتی با مصدومیت باید مقابل پرسپولیس و العین بازی کند. حسینی در همان بازی با العین مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان رفت. شفر البته از ۶ ماه پیش می‌دانست که قرارداد مجید حسینی چه شروطی دارد و بارها بر سر این موضوع عصبانی شده بود و به رضا افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال اعتراض کرده بود و حتی چندین بار با مجید صحبت کرده بود که برنامه بعدی خودش را به شفر اعلام کند.

هرگز اینطور نیست که شفر از ماجرای جدایی مجید حسینی بی‌اطلاع باشد. اما این واضح است که شفر همیشه راست نمی‌گوید. او می‌خواهد موفقیت‌ها را به نام خودش سند بزند و باخت‌ها را به دیگران نسبت بدهد. آمار اما دروغ نمی‌گویند. شفر در یک فصل در ۱۴ بازی از مجید استفاده کرد، در حالی‌که پیش از او منصوریان نیز در یک فصل ۱۴ بار از مجید استفاده کرده بود. شفر البته با اصرار به بازی - با زور آمپول - باعث مصدومیت دو ماهه مجید شد اما منصوریان حداقل مانع مصدومیت شدید او می‌شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir