4 بازیکن اخراجی شفر الان چه وضعیتی دارند؟
در مدت زمانی که وینفرد شفر هدایت تیم استقلال را در دست داشت چندین بازیکن به تیم استقلال آمده و تعدادی هم از این تیم جدا شدند

بازیکنان دیپورتی شفر چه وضعیتی دارند؟

نگاهی به سرنوشت ۴ بازیکنی که از استقلال رفته اند مشخص می‌کند تنها یک نفر توانسته وضعیت بهتری پس از خروج از استقلال پیدا کند و سایرین اوضاعی مشابه و یا بدتر از استقلال دارند.

الحاجی گرو
الحاجی گرو، بازیکن نیجریه‌ای که از اوسترسوندس، لیگ برتر سوئد به استقلال آمده بود پس از یک نیم‌فصل تنها توانست در ۷ بازی به میدان برود و هیچ گلی هم برای این تیم در لیگ برتر به ثمر نرساند. او پس از خروج از این تیم بار دیگر به همان اوسترسوندس برگشت و باز هم در نیم‌فصل دوم فقط در ۵ دیدار به زمین رفت و البته هیچ گلی به ثمر نرساند. او در استقلال ۳۱۱ دقیقه برای گلزنی فرصت داشت و در تیم سوئدی ۱۶۹ دقیقه ولی همچنان گلزنی نکرد!


بهنام برزای
بهنام برزای که گل برتری یک بر صفر پدیده را به استقلال زد و باعث اخراج وینفرد شفر شد هم اوضاع خیلی خوبی پس از جدایی از این تیم نداشت. او که در پایان فصل هفدهم از استقلال جدا شد لیگ برتر جاری را با صنعت‌نفت آبادان شروع کرد. او از ۱۵ بازی نیم‌فصل اول در ۸ دیدار و ۵۱۳ دقیقه به میدان رفت و هیچ گلی هم نزد! برزای در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم به پدیده رفت و تا اینجا در ۱۲ بازی برای یحیی بازی کرده و ۵۴۷ دقیقه در ترکیب حضور داشته است. برزای در همه نیم‌فصل تا امروز (پیش از دیدار‌های هفته بیست و هشتم) فقط یک گل برای مشهدی‌ها زد و آن هم گل ۳ امتیازی به استقلال بود!


مارکوس نیومایر
مارکوس نیومایر که پدری آلمانی و مادری سوئیسی داشت و پیش از استقلال از تیمی در ترکیه به این تیم پیوسته بود بعد از خروج از تهران راهی سوئیس محل سکونت خانواده اش شده و البته در نیم‌فصل دوم به تیم آئورا در لیگ دسته دو سوئیس پیوست. او در نیم‌فصل دوم به یکی از نفرات فیکس این تیم تبدیل شده و تا اینجا با ۱۳ بازی و ۱۰۵۸ دقیقه حضور توانسته ۴ گل هم برای تیمش به ثمر برساند. در حالی که این بازیکن در تهران و استقلال فقط در ۸ بازی و ۱۶۶ دقیقه به میدان رفته بود. هیچ گلی هم نزد!


جابر انصاری
یکی دیگر از بازیکنانی که در دوران حضورش در استقلال چندان مورد توجه وینفرد شفر نبود جابر انصاری نام داشت. بازیکنی که با زدن دو گل در شهرآورد‌های رفت و برگشت به جابر رفت و برگشت معروف بود در نیم‌فصل اول لیگ برتر جاری فقط در دو بازی و به مدت ۱۱۹ دقیقه به میدان رفت و البته در همان دو بازی یک گل هم برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. انصاری در فصل هفدهم و پس از ورود شفر در ۱۵ بازی برای این مربی بازی کرد و ۳ گل هم در آن مدت به ثمر رساند. او در نیم‌فصل لیگ هجدهم پس از قرار گرفتن در لیست مازاد شفر راهی پیکان شد ولی در همان روز‌های نخست از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده و فصل را از دست داد!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی