استقلال به دنبال توافق با وحید طالب لو!
وحید طالب لو بازیکن سابق استقلال احتمالا به عنوان مربی دروازه بانان استقلال انتخاب خواهد شد

وحید در سبد خرید استقلال

استقلالی‌ها به موازات تکاپو برای جذب بازیکنان جدید فعالیت برای تکمیل کادر فنی فصل آینده خود را هم آغاز کرده‌اند و می‌خواهند جدا از فرهاد مجیدی، برای فصل آینده مربیان ایرانی دیگری هم داشته باشند.

یکی از چهره‌هایی که مد نظر «بعضی» از مدیران استقلال تلقی می‌شود، وحید طالب‌لو است. سنگربان ملی‌پوش اسبق آبی‌ها که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ را هم داراست. بر اساس خبر‌های رسیده، وحید خودش هم دوست دارد وارد عرصه مربیگری شود، ولی نمی‌خواهد هدایت دروازه‌بانان را بر عهده بگیرد و می‌خواهد به عنوان مربی تیم کار کند و در امور تاکتیکی مشارکت داشته باشد؛ روی همین اصل اگر بیاید، اشکان نامداری همچنان به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال مشغول به کار خواهد بود یا این که یک مربی دیگر (غیر از وحید طالب‌لو) کار با گلر‌ها را بر عهده می‌گیرد.

وحید طالب لو در تیم‌های پایه‌ای استقلال زیر نظر مرحوم رضا احدی مطرح شد و سال ۸۲ در جدال این تیم برابر سپاهان اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه کرد. او چند فصل در استقلال فیکس بود و به عنوان دروازه‌بان ذخیره فضای جام جهانی را هم تجربه کرد. وحید پس از پایان دوران بازیگری‌اش اغلب اوقات را خارج از ایران زندگی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی