افشاگری جسورانه استقلال علیه تراکتورسازی و سپاهان
کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال دو باشگاه متمول لیگ برتری را تهدید کرد که تلافی اغوای بازیکنانش را سرشان در می آورد

تهدید و افشاگری جسورانه کامران منزوی علیه ۲ تیم لیگ برتری!

کامران منزوی عضو سرشناس هیات مدیره استقلال با کدهایی مشخص به دو تیمی تاخت که بازیکنانش را هوایی کرده اند و گفت سال بعد اگر در هیات مدیره باشد برای شان تلافی می کند.

او از این گفت که به وریا غفوری پیشنهاد دلاری داده اند. از مراجع قضایی خواست که ورود کنند و فقط دنبال استقلال یا پرسپولیس نباشند. از تیمی نام برد که دلارهای باد آورده دارد و اینچنین خرجش می کند. تنها یک باشگاه است که در یکی دو سال اخیر درباره قراردادهای دلاری اش که از محل ارز دولتی تامین شدند، بحث هاییبه میان آمده و حالا انگار به وریا پیشنهاد دلاری داده اند! تیم دیگری هم بوده که اخیرا از بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی اش گفته!

بودجه ای که انگار برای دو سال ۸ میلیاردش را حاضر بودند به وریا بدهند، یعنی درصد چشمگیری از آن را. منزوی گفته اگرچه استقلال امسال اسپانسر پرقدرتی ندارد و دستش باز نیست و اسپانسر دولتی صد میلیاردی ندارد اما سال بعد اگر باشد، بدجوری این رفتار را تلافی می کند.

او که تا دو روز قبل درگیر مجمع کارخانه ای که مدیریتش را بر عهده دارد بوده، در دو روز اخیر و با مذاکراتش درحالی که بودجه استقلال سالیانه برای هر بازیکن کف ۱/۸ میلیارد تومانی است توانسته با وریا و حسینی توافق کند که دو سال دیگر در جمع آبی‌ها بمانند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir