نظر جالب فرهاد مجیدی درباره مهدی قائدی: او نیمار است!
سرمربی استقلال می‌گوید که در بازی امشب یک سر و گردن از الریان بهتر بودند

مجیدی: به احترام بازیکنانم می‌ایستم

استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر الریان را شکست دهد و به مرحله گروهی این رقابت‌ها برسد. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: الریان تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. در آسیا همیشه از این تیم به عنوان یک تیم بزرگ نام می‌برند. حقیقتا فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای کسب کنیم. در چند وقت گذشته مشکلات زیادی داشتیم که فقط من و بازیکنانم از آن خبر داریم. تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که می‌توانم به احترام بازیکنانم بایستم و از آن‌ها به خاطر این بازی زیبا تشکر کنم.

او در واکنش به سوالی درباره مهدی قائدی گفت: ما مهدی نداریم، او نیمار است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که کدام تیم در بازی امشب بهتر ظاهر شد، بیان کرد: نتیجه بازی نشان می‌دهد که کدام تیم قوی‌تر بود. بازیکنان ما بدون اشتباه بازی کردند و اگر بخواهم یک بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنم، نمی‌توانم. با احترام به تیم الریان ما یک سر و گردن از این تیم بالاتر  بودیم.

مجیدی در ادامه درباره آنالیز الریان برای مهار براهیمی گفت: یکی از برنامه‌های ما مهار براهیمی بود. ما به او اجازه دادیم در منطقه‌ای صاحب توپ شود که خطری برای ما نداشته باشد. اگر ۹۰ دقیقه را ببینید یک توپ در داخل محوطه جریمه نگرفته است.

او درباره مرحله گروهی و برنامه‌های استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من از نتایج بازی‌های دیگر خبر ندارم و نمی‌دانم چه تیم‌هایی به گروهمان رسیده‌اند. البته فرقی نمی‌کند. ما از فردا تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. در کل بگویم که استقلال تیم بزرگی در آسیاست که دو بار قهرمان آسیا شده است. بازیکنان من رویاهای بزرگی دارند و مطمئن باشید که بهترین نتایج را برای هواداران و باشگاه کسب می‌کنند به شرطی که امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir