ماجرای کنایه فرهاد به منصوریان و رفاقت دوباره‌شان
جدال استقلالی‌ها در لیگ همواره جذاب بوده است و امروز فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان باهم رقابت خواهند داشت

رقابت دوباره منصوریان و مجیدی

امروز در لیگ برتر شاهد یک تقابل جذاب هستیم. فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان. دو رفیق قدیمی که البته دوره ای رابطه‌شان شکرآب شده بود. فرهاد و علیرضا در دهه 70 رفیق و هم اتاقی بودند. در خیلی از تصویرهای قدیمی این دو کنار هم دیده می شوند. بعدها اما انگار بین شان فاصله افتاد. در دهه 90 وقتی منصوریان به استقلال رسید، فاصله بین آنها بیشتر و بیشتر شد. انگار سر ماجرای کنار گذاشتن فرزاد مجیدی از سرپرستی استقلال، دل فرهاد پر بود.

این ماجرا اما کش پیدا کرد. منصوریان بعد از فصل اول نسبتا موفقش در استقلال  که با شکست مقابل العین به پایان رسید، تصمیم گرفت تا دست به تغییراتی بزند. او بعضی بازیکنان از جمله بهنام برزای را از استقلال کنار گذاشت، به دلایلی که خودش می دانست و خیلی درباره اش توضیح نداد. این اتفاق واکنش تند مجیدی را در پی داشت. فرهاد در کامنتی طعنه آمیز که مستقیما منصوریان را نشان می رفت، برای برزای نوشت: «بازی تو چشم‌نواز بود، اما شاید مدل شادی گلت مشکل داشت. امیدوارم دفعه بعد با پیراهن شماره هفت در استقلال ببینمت.»

بهنام بعد از گلزنی برای استقلال شادی شبیه به شادی مجیدی می کرد و گویا اینطور به فرهاد رسانده بودند که این کار به مذاق منصوریان خوش نیامده. البته سرمربی وقت استقلال به نزدیکانش گفت اصلا به چنین چیزی فکر نکرده بود.

در هر صورت دوره ای رسانه ها هم از عمق اختلافات این دو می نوشتند و حتی پای فرزاد مجیدی هم علنی تر به ماجرا باز شد. برادر فرهاد اما در مصاحبه ای به تکذیب اختلافات پرداخت و گفت: «من با منصوریان ارتباط دارم و اینها شایعه است. فرهاد هم مشکلی با او ندارد.» بعدها در مراسم ختم مرحوم منصور پورحیدری بود که این دو در کنار هم دیده شدند و گهگاه با هم صحبت هایی می کردند. تصویر این دو در کنار هم، به نوعی تکذیب تمام شایعات بود.

حالا این دو قرار است رودروی هم قرار بگیرند و بی شک پیش از بازی به سمت هم خواهند رفت.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir