در تمرینات استقلال چه می گذرد؟ تنبیه جالب تیم بازنده!
تمرین دیروز عصر تیم فوتبال استقلال در بخش‌های مختلف و متنوعی برگزار شد

برگزاری تمرینات استقلال

تمرین نوبت عصر استقلال در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.

* شاگردان ساپینتو پس از گرم کردن، به کار با توپ درکناره زمین و در فضای فشرده پرداختند و انتقال بازی به مرکز زمین را تمرین کردند.

* در بخش بعدی بازیکنان به بازی در یک نیمه زمین، در فضای فشرده و تمرین بازی زمینی با پاس‌های کوتاه پرداختند. این بخش که به نظر مهمترین قسمت تمرین بود با نطارت دقیق کادرفنی انجام شد. تمامی نفرات و دروازه‌بان ‌ها در این بخش تمرین حاضر بودند و در قالب دو تیم زرد و آبی کار کردند.

* در این بخش تمرینی پرس و قطع توپ نیز مورد توجه کادرفنی قرار داشت. تعویض‌ منطقه بازی در منطقه فشرده با پاس‌های نیمه بلند نیز یکی از اهداف تمرینی این بخش بود. پاس اشتباه منجر به ثبت امتیاز برای دسته مقابل می‌شد و اعضای تیم زرد که بازنده بودند به عنوان تنبیه، شنا رفتند!

* بخش بعدی تمرین استقلال به پاس کوتاه و جا به جایی اختصاص پیدا کرد. در این بخش کادرفنی روی جدیت و دقت بازیکنان تاکید داشت.

* در قسمت بعدی که آیتمی جدی بود، بازیکنان به پاسکاری، بازی با استفاده از عرض زمین و حرکت سریع گروهی به نیمه حریف پرداختند. در این بخش بازیکنان پس از ورود به نیمه مقابل، با طراحی حمله باید به سمت یکی از دروازه‌هایی که پشت به هم و در مرکز زمین قرار داشتند شوتزنی می‌کردند. در این بخش تیم آبی بازنده شد و شنا رفت.

* در بخش پایانی ساپینتو تنبیه جالبی را برای تیم بازنده در نظر گرفت. دو تیم در یک نیمه بازی کردند. بازیکنان تیم بازنده باید درون دروازه پشت به توپ می‌ایستادند تا تیم برنده به سمت آن‌ها شوتزنی‌کند! تیم آبی برنده این بخش شد و عکس یادگاری گرفت. تنبیه تیم بازنده نیز با نظارت ساپینتو انجام شد که جو شادی را در تیم ایجاد کرد.
* پس از پایان بخش آخر، شهباززاده با سیدحسین حسینی به تمرین پنالتی پرداخت که یکی از ضربات او توسط شماره یک آبی‌ها مهار شد.
* پس از پایان بخش‌های تمرینی، بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم با نرم دوی و انجام حرکات کششی به سرد کردن پرداختند.

* در ابتدای هربخش ساپینتو با حوصله وظایف بازیکنان و چگونگی انجام تمرین را تشریح می‌کرد و روزبه چشمی نیز توضیحات او را برای بازیکنان ترجمه می‌کرد.

* عارف غلامی که تازه در تمرین استقلال حاضر شده با آمادگی خوبی همراه سایر نفرات کار می‌کرد.

* آرش رضاوند که هنوز وضعیت حضورش در استقلال مشخص نیست، با جدیت بالا در تمرین عصر امروز فعالیت داشت.

*روی ماتا دستیار اول ساپینتو نظارت دقیقی روی کار بازیکنان در بخش‌های مختلف داشت و امتیازات را حساب می‌کرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir