بارسلونا با درخشش مسی، نیمار و لوئیس سوآرس برابر گرانادا به برتری رسید تا شکست برابر مالاگا را به دست فراموشی بسپارد.

در ادامه هفته بیست و پنجم لالیگا، بارسلونا در زمین گرانادا به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک صاحب برتری شد تا اختلافش را موقتا با رئال مادرید به یک امتیاز برساند. در این دیدار مثلث حمله بارسا درخشید تا این برد نصیب آبی و اناری ها شود.

"ایوان راکیتیچ" در نیمه نخست روی ریباند موفق شد دروازه حریف خود را باز کند. "سوارز" در گوشه چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد، توپ ارسالی این بازیکن که ضرب لازم را نیز نداشت با دفع ناقص و اشتباه مدافع گرانادا همراه شد و "راکیتیچ" در ریباند، به موقع خود را به این توپ رساند و گل اول بارسا را به ثمر رساند.

یکی از صحنه های بحث برانگیز بازی نیز خطای مشکوک به پنالتی "بارترا" روی مهاجم گرانادا بود که داور دستور به ادامه بازی داد. در نهایت نیمه اول با تک گل "راکیتیچ" به سود بارسلونا تمام شد.

اما هنوز سه دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که بارسا به گل دوم خود نیز دست یافت. توپ ارسالی از راست با همکاری "راکیتیچ" به "سوارز" رسید و این بازیکن با ضربه ای آرام و دقیق، گل دوم بارسا را به ثمر رساند تا در عرض 4 روز، سومین گل خود را برای بارسا زده باشد. در ادامه نوبت به "لوئیس سوآرس" رسید تا در این دیدار هم گلزنی کند و نشان دهد در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

نیمه دوم این بازی فوتبال بهتری را شاهد بودیم و شاگردان "انریکه" خیلی زود بر روی پاس در عمق های عالی "راکیتیچ" و فرار های "سوارز" به گل دوم رسیدند، اما این پایان کار نبود و داور مسابقه برخورد مشکوک "مارک بارترا" با مهاجم گرانادا را پنالتی اعلام کرد تا هیجان به مسابقه بازگردد. پس از این گل "انریکه"، "رافینیا" و "سرجیو بوسکتس" را وارد میدان کرد تا در دقایق پایانی بازی با کنترل بیشتر توپ و میدان و البته به ثمر رساندن گلی دیگر باز هم با پاسی از "راکیتیچ" و فرار "سوارز" خیال خود را از بابت کسب این سه امتیاز خارج از خانه راحت کند.گل سوم نیز توسط "لیونل مسی" به ثمر رسید تا این برد نصیب بارسلونا شود. این بار در آستانه دروازه این مهاجم اروگوئه ای پس از پشت سر گذاشتن دروازه‌بان گرانادا توپ را به "لئو مسی" رساند تا پای کاپیتان دقایق پایانی بارسلونا به گل باز شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir