برتری منچستریونایتد برابر تاتنهام
منچستریونایتد موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر تاتنهام احتمال حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای خود زنده نگه دارد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر با برگزاری دو دیدار دیگر ادامه یافت که در یکی از دیدارها منچستریونایتد موفق شد در یک بازی درخشان با 3 گل تاتنهام را شکست دهد. در حالی که تاتنهام در این فصل تیمی قدرتمند در لیگ برتر نشان داده بود، در تئاتر رویاها حرفی برای گفتن نداشت و 3 بار دروازه خود را باز دید.

"فلینی" هافبک سرزن منچستریونایتد خیلی زود در دقیقه 8 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از این گل بازی روان و خوب منچستری ها باعث شد تا نوبت به "مایکل کریک" برسد تا گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند ولی قطعا بهترین لحظه این دیدار برای یونایتد ها گلزنی "وین رونی" بود که در غیاب "روبین فان پرسی" توانسته قدرت خود را در خط حمله بار دیگر نشان دهد.

در طرف مقابل نیز یونایتدی ها در نیمه دوم که نتیجه دلخواه خود را کسب کرده بودند، اشتیاقی برای حمله از خود نشان ندادند تا در نیمه‌ای که دارای موقعیت چندان خاصی نبود، بازی با همان نتیجه 3 بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان برسد. در اواخر بازی نیز "لوییس فن خال"، به بازیکنان نه چندان خوش اقبال این روزهای خود یعنی "رادامل فالکائو" و "رافائل" فرصت بازی داد. با این نتیجه منچستریونایتد با 56 امتیاز در فاصله یک امتیازی آرسنال و دو امتیازی منچسترسیتی قرار گرفت. گفتنی است که شاگردان "فن خال" هفته آینده باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول بروند. به این ترتیب منچستریونایتد موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر تاتنهام همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.

در دیگر دیدار اورتون موفق شد با 3 گل نیوکاسل را شکست دهد. در این دیدار "مک کارتی"، "لوکاکو وراس" و "بارکلی" گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب تافی ها ریخته شود.

در آخرین دیدار هفته نیز سوآنزی در خانه پذیرای لیورپول است. بندرنشینان از اهمیت پیروزی در این دیدار آگاه هستند چرا که هفته آینده برابر منچستریونایتد به میدان خواهند رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir