ادامه بحران در میلان
میلان در دیداری خارج از خانه، با دریافت دو گل در دقایق پایانی، با نتیجه دو بر یک مغلوب فیورنتینا شد.

هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی میلان در خانه فیورنتینا به میدان رفت و در حالی که ابتدا از حریف خود با یک گل پیش بود در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا "فیلیپو اینزاگی" به درهای خروجی میلان نزدیک تر شود.

در این دیدار دو تیم بازی را آرام و پایاپای شروع کردند و این فیورنتینا بود که توانست رفته رفته توپ و میدان را در اختیار بگیرد ولی فرصت های دو تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم "ماتیا دسترو" موفق شد در دقیقه 58 برخلاف روند بازی گلزنی کند و میلان را در خانه فیورنتینا از شاگردان "مونتلا" پیش بیندازد. در ادامه فیورنتینا سوار بر بازی شد تا هر طور شده روند بازی را به سود خود تغییر دهد و در دقایق پایانی نیز توانست 2 گل به ثمر برساند. "گونسالو رودریگس" در دقیقه 83 و "خواکین" در دقیقه 88 گل های میزبان را به ثمر رساندند تا 3 امتیاز این دیدار در فلورانس باقی بماند. دقیقه 83، روی سانتر عالی از "خواکین"، "گونزالو رودریگز" دروازه "دیگو لوپز" را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد و در دقیقه 89، فیورنتینا به گل دوم نیز دست یافت، روی یک سانتر از "پاسکوال"، "خواکین" در موقعیت سرزنی قرار گرفت و این بازیکن اسپانیایی با یک ضربه سر دروازه میلان را برای دومین بار گشود.

با این نتیجه احتمال برکناری یا استعفا "فیلیپو اینزاگی" قوت گرفت. با این شکست، ناکامی های میلان باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم با 35 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت. فیورنتینا هم 45 امتیازی شد و در رده پنجم با یک امتیاز کمتر از ناپولی جای گرفت.

در دیگر دیدار لاتزیو در تورین به دیدار تورینو رفت و موفق شد با 2 گل به برتری برسد و به 3 امتیاز خارج از خانه این دیدار دست یابد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir