پیروزی ارزشمند منچستریونایتد برابر لیورپول
منچستریونایتد با درخشش هافبک اسپانیایی خود موفق شد ضمن برتری برابر لیورپول شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را برای خود زیاد کند.

هفته سی ام لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار حساس در ورزشگاه آنفیلد ادامه یافت که در آن دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برابر هم به میدان رفتند. "پله" ستاره سابق تیم ملی برزیل به دعوت باشگاه لیورپول همراه "سر آلکس فرگوسن" در ورزشگاه حضور داشتند و مهمانان رسمی این بازی حساس بودند.

منچستریونایتد که مثل رقیب دیرینه خود به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود از همان ابتدا هجومی بازی کرد. شاگردان "فان خال" پس از چند حمله از طرف بازیکنان لیورپول ابتکار عمل را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 14 به گل برسند. همکاری خوب دو بازیکن اسپانیایی منچستریونایتد یعنی "هررا" و "ماتا" باعث شد تا بازیکن سابق چلسی گلزنی کند و دروازه لیورپول را باز کند تا نشان دهد جای او روی نیمکت منچستریونایتد نیست. در نهایت نیمه نخست با همین یک گل با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم "برندان راجرز" تصمیم گرفت تا "استیون جرارد" را به بازی بفرستد ولی این بازیکن تنها 48 ثانیه این بازی بزرگ را تجربه کرد و به دلیل خطا روی "هررا" از زمین مسابقه اخراج شد تا لیورپولی‌ها یک نیمه را 10 نفره بازی کنند. این هفتمین اخراج "جرارد" در لیگ برتر بود که احتمالا آخرین آن هم خواهد بود. "جرارد" بیش از هر تیمی در مقابل یونایتد با ۲ اخراج، از زمین خارج شده است. وی بازی با آرسنال را پس از بازی‌های ملی‌ از دست خواهد داد. پس از این اخراج شرایط برای لیورپولی ها سخت تر هم شد و این تیم در دقیقه 58 گل دوم را نیز دریافت کرد. این بار نیز "خوان ماتا" بود که به زیبایی با یک حرکت برگردان گلزنی کرد.

لیورپول پس از خوردن دو گل سراپا حمله شد تا در نهایت موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. "دانیل استاریج" که او نیز مهاجم سابق چلسی بوده است موفق شد در دقیقه 68 یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند و در حالی که لک‌لک‌ها در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی روی به بازی مستقیم آوردند راه به جایی نبردند تا این دیدار با برتری2 بر یک منچسترِیونایتد به پایان برسد.

رقابت‌های لیگ برتر مانند سایر رقابت‌های باشگاهی در قاره اروپا به دلیل برگزاری بازی های ملی به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود تا بازیکنان حاضر در تیم‌های باشگاهی برای برگزاری بازی های دوستانه ملی و انتخابی یورو 2016 در اختیار تیم‌های ملی شان قرار گیرند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir