پیروزی ولفسبورگ و لورکوزن در بوندسلیگا
ولفسبورگ با برتری خانگی برابر اشتوتگارت فاصله خود را با بایرن مونیخ کم کرد.

در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا ولفسبورگ نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ در صدر جدول توانست با نتیجه 3 بر یک اشتوتگارت را شکست دهد. میزبان بازی را بهتر شروع کرد و توسط "باسدوست" می‌توانست به گل برسد که موفق نشد تا اینکه در اواخر نیمه اول "ریکاردو رودریگز" موفق شد از روی ضربه پنالتی گرگ ها را پیش بیاندازد اما این برتری فقط 3 دقیقه طول کشید و "هارنیک" بازی را برای اشتوتگارت به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم گرگ های فوتبال آلمان دو گل دیگر وارد دروازه اشتوتگارت کردند تا برتری خود را به حریف دیکته کنند. "ریکاردو رودریگز" موفق شد در دقیقه 65 از روی ضربه آزاد گلزنی کند. در ادامه "شورله" تعویضی هم موفق شد در دقیقه 78 روی پاس "دی بروین" گل سوم وولفسبورگ را به ثمر برساند و کار اشتوتگارت را تمام کند. بازی با نتیجه 3-1 به سود وولفسبورگ به پایان رسید.

در دیگر دیدار لورکوزن در خانه جشنواره گل به راه انداخت و تیم هامبورگ بحران زده را با 4 گل شکست داد. "گونسالو کاسترو" و "کیسلینگ" در نیمه نخست گلزنان لورکوزن بودند. این دو بازیکن در نیمه دوم نیز گلزنان تیمشان بودند با این تفاوت که اینبار "کیسلیتگ" و سپس "کاسترو" گلزنی کردند تا لورکوزن با 4 گل برابر هامبورگ به برتری برسد.

تابلوی نتایج

ولفسبورگ 3 – اشوتگارت یک

لورکوزن 4 – هامبورگ صفر

فرانکفورت 2 – هانوفر 2

فرایبورگ یک – کلن صفر

هوفنهایم یک – گلادباخ 4

وردربرمن صفر – ماینتس صفر

حساس‌ترین دیدار هفته را دورتموند و بایرن‌مونیخ تا دقایقی دیگر برگزار خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir