صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا
یوونتوس با برتری 3 بر صفر برابر فیورنتینا به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت.

یوونتوس و فیورنتینا در حالی دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار کردند که بنفش‌های فلورانس در بازی رفت موفق شده بودند در تورین با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند و به همین خاطر بازی را تدافعی شروع کردند تا از برد بازی رفت خود دفاع کنند. یوونتوس موفق شد در روزی که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در ترکیب نداشت، فیورنتینا را در خانه شکست داده و به فینال کوپا ایتالیا صعود کند.

یووه بدون "کارلوس توس" مصدوم در این دیدار به میدان رفت ولی در نهایت در دقیقه 20 حرکت "مارکیزیو" و شوت "پریرا" با واکنش ناقص "نوربرتو نتو" همراه بود تا "الساندرو ماتری" در بازگشت، دروازه را باز کند. پس از این گل "مونتلا" دستور حمله داد تا "گومس" و "محمد صلاح" به تحرک بیفتند. "صلاح" چند دقیقه بعد می‌توانست "گومس" را در موقعیت تک به تک قرار دهد.

یووه در دقیقه 43 به گل دوم رسید. حرکت انفرادی و زیبای "آلوارو موراتا" با شوت زیبای این بازیکن به گوشه دروازه فیورنتینا همراه بود. "نتو" به سختی توپ را بیرون آورد اما "پریرا" دروازه را باز کرد. گل سوم یووه را نیز "لئوناردو بونوچی" به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره فیورنتینا ریخته شود و یووه به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کند.

** نیمه نهایی کوپا (مجموع رفت و برگشت)

یوونتوس 4 – فیورنتینا 2


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir