صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا
شاگردان لوئیس انریکه با برتری برابر بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند.

در این دیدار بایرن موفق شد بازی را بهتر شروع کند و پیش بیفتد. کرنر ارسالی "ژابی آلونسو" را "مهدی بن عطیه" بدون هیچ مزاحمتی با ضربه سر خود به گوشه دروازه بارسلونا فرستاد.

پس از این گل بارسا به گل رسید و این بار نوبت "نیمار" بود که دو بار دروازه بایرن را باز کند. آبی اناری ها توانستند با استفاده از دو ضد حمله در فاصله 8 دقیقه با هنرنمایی "نیمار" برزیلی به گل رسیده تا خیال هواداران خود را از بابت صعود راحت کنند.

در ادامه اما بازهم این باواریایی‌ها بودند که ناامید نشده و با ادامه حملات خود در چند صحنه با حرکات "شواین اشتایگر"، "مولر" و "لواندوفسکی" تا آستانه رسیدن به گل دوم خود پیش رفتند که سوپر واکنش های "تراستگن" که حتی در یک صحنه توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید مانع آن شد تا در نهایت نیمه اول با برتری اسپانیایی‌ها به پایان برسد.

بایرن در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند تا بارسا احساس خطر کند. شاگردان "گواردیولا" بازهم با در اختیار گرفتن مالکیت توپ موفق بوده و حتی می توانستند به گل چهارم خود نیز دست یابند که درخشش "تراشتگن" مانع شد تا این دیدار 3 بر 2 به سود بایرن به پایان برسد و بارسا در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir