سخنان جنجال آمیز درباره رییس رئال‌مادرید
مدیر برنامه‌های کاسیاس مدعی است که رئیس باشگاه رئال مادرید به بازیکنان سیاه پوست علاقه‌ای ندارد.

'سانتوس مارکز' مدیر برنامه‌های کاسیاس(Casillas) و چند بازیکن سرشناس دیگر سخنان جنجال آمیزی را درباره فلورنتینو پرس(Florentino Pérez) رئیس باشگاه رئال مادرید(Real Madrid) بر زبان آورد. او مدعی است که رئیس رئال به بازیکنان سیاه پوست علاقه‌ای ندارد و به همین خاطر هم هست که کمتر پیش می‌آید تا بازیکنان سیاه پوست در رئال مادرید بازی کنند.

او گفت: چرا فلورنتیو پرس بازیکنی تاثیرگذاری همچون 'ماکه‌له‌له' را از دست داد؟ 'ماکه‌له‌له' یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بود و همه دیدیم که چقدر در این تیم تاثیر گذار بود، اما رئیس باشگاه رئال مادرید به او احترام نگذاشت و این بازیکن فرانسوی هم چاره‌ای جز جدایی نداشت. 'پرس' نژاد پرست نیست، اما او به بازیکنان سیاه پوست علاقه‌ای ندارد. ساموئل اتوئو(Samuel Eto'o) هم از ستاره‌هایی بود که تنها به خاطر رنگ پوستش فرصت بازی در تیم فلورنتینو پرس را پیدا نکرد.

اتوئو از بازیکنانی بود که ابتدا مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت، اما بعد از بی مهری سران این باشگاه راهی بارسلونا شد و بهترین بازی‌ها را برای این تیم اسپانیایی به نمایش گذاشت. این بازیکن کامرونی بارها به رفتار سرد رئالی‌ها با او اعتراض و اعلام کرد که آنها بکام(Beckham) را تنها به خاطر صورت زیبایش به او ترجیح دادند.

مدیر برنامه‌های کاسیاس در ادامه سخنان خود مدعی شد که کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) هم می خواهد مانند ایکر کاسیاس رئال مادرید را ترک کند. او گفت: چرا باید رونالدو حق پخش تصاویر خود را به فرد دیگری بدهد؟ مگر او بازیکن رئال مادرید نیست؟ معتقدم که او نیز خود را آماده جدایی از رئال می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir