آرتورو ویدال به بایرن مونیخ پیوست
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس خبر پیوستن آرتورو ویدال به بایرن مونیخ را تایید کرد و این بازیکن شیلیایی رسما جانشین باستین شواین اشتایگر در بایرن شد.

آرتورو ویدال(Arturo Vidal) ستاره شیلیایی یوونتوس(Juventus) از چند تیم بزرگ اروپایی به ویژه رئال مادرید(Real Madrid)، منچستریونایتد(Manchester United) و آرسنال(Arsenal) پیشنهاد داشت، اما بایرن مونیخ(Bayern Munich) بهتر از دیگر تیم ها این بازیکن را متقاعد کرد و ویدال فصل آینده پیراهن 'باواریای‌ها' را بر تن خواهد کرد.

رسانه‌های آلمانی و ایتالیایی در این چند روز اخیر از نهایی شدن توافق آرتورو ویدال با بایرن مونیخ خبر داده بودند اما هیچ کدام از این دو باشگاه خبر نهایی شدن توافق را به صورت رسمی اعلام نکردند تا هم‌چنان ابهاماتی وجود داشته باشد.

باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که ویدال با بایرن مونیخ به توافق رسیده است و این بازیکن فصل آینده را برای باواریای ها بازی خواهد کرد. 'مارونا' مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس درباره خبر پیوستن ویدال به بایرن مونیخ گفت: بله! ویدال هم مانند اوگبونا(Ogbonna)، کارلوس توس(Carlos Tevez) و آندرا پیرلو(Andrea Pirlo) دوست داشت که وارد تجربه جدیدی شود و به همین خاطر بایرن مونیخ را انتخاب کرد.

ویدال 27 ساله در سال 2011 با رقم 10 میلیون یورو از بایرلورکوزن(Bayer Leverkusen) به یوونتوس پیوست. این درحالی بود که او از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت اما چون سران باشگاه لورکوزن با پیوستن او به بایرن مخالف بودند این بازیکن شیلیایی هم مجبور شد یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

ویدال در این چهار سال حضورش در یوونتوس بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت و موفق شد که در هر چهار سال قهرمانی در رقابت های سری A را به دست آورد. هر چند باشگاه یوونتوس رقم پیوستن او به بایرن مونیخ را اعلام نکرد اما رسانه های ایتالیایی رقم این انتقال را 40 میلیون یورو اعلام کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir