شماره پیراهن کریم انصاری‌فرد در پانیونیوس مشخص شد
کریم انصاری‌فرد در تیم پانیونیوس پیراهن شماره یازده را در فصل پیش‌رو به تن خواهد کرد.

کریم انصاری‌فرد که فصل گذشته در باشگاه اوساسونا اسپانیا(Osasuna) به هیچ وجه نمایش خوبی نداشت و با این که فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشت هرگز نتوانست گلی برای این تیم اسپانیایی به ثمر برساند، در نهایت از سوی 'انریکه مارتین' سرمربی اوساسونا به عنوان بازیکن مازاد اعلام شد. او که علاقه‌ای برای بازگشت به لیگ فوتبال ایران نداشت، ترجیح داد راهی لیگ باشگاهی یونان شود و در باشگاه پانیونیوس(Panionios) فوتبال حرفه‌اش را ادامه دهد.

سایت این باشگاه در مورد ورود کریم انصاری فرد نوشت: "قرارداد کریم را نهایی کردیم. او مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. دو سال آینده در این باشگاه پیراهن شماره یازده را به تن خواهد کرد. انصاری‌فرد از امروز در تمرین‌های باشگاه شرکت خواهد کرد و زیر نظر مارینوس اوزونیدیس(Marinos Ouzounidis) به تمرین خواهد پرداخت."

این سایت در ادامه نوشت: 'کریم متولد سوم آوریل 1990 است و 47 بار هم در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و هفت گل نیز به ثمر رسانده است. نقطه روشن کارنامه حضور او در ترکیب تیم ملی ایران، همراهی‌اش با تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل بود. او در ترکیب تیم سایپا ایران نیز 125 بار به میدان رفته بود و 55 بار دروازه حریفان را باز کرد. او سپس به پرسپولیس رفت و پس از یک فصل به تراکتورسازی پیوست و بعد از آن راهی اوساسونا در اسپانیا شد. او در کل دوران حرفه‌ای فوتبالش 198 بار در دیدارهای رسمی به میدان رفته است و 77 بار نیز گلزنی کرده است.'


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir